Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

Huawei Forum

Datum registracije: 07.06.2018.
Obiskov: 725
Zadnja aktivnost: 25.05.2019.
Vloge: Moderator
Prejete zahvale: 122
Politika zasebnosti, pogoji uporabe in politika piškotkov so bili potrjeni dne 07.06.2018.

Komentarji

  • Pozdrav vsem. Za zdaj tudi pri nas še nimamo vseh informacij, saj vse situacije še niso znane, bo pa Huawei še naprej zagotavljal varnostne posodobitve in poprodajne storitve za vse obstoječe pametne telefone in tablične računalnike Huawei in Honor,…
  • V tem primeru svetujemo, da pri proizvajalcu vašega vozila preverite kompatibilnost telefona z modelom vozila, ki si ga lastite. Nekaj osnovnih podatkov lahko dobite že na njihovi spletni strani: https://webspecial.volkswagen.de/vwinfotainment/int/e…
  • Pozdravljeni, BankaNet ni aplikacija Huaweija, zato se boste morali za razpoložljive možnosti, nastavitve in funkcije obrniti neposredno na njene razvijalce, torej NKBM. Tam vam bodo znali natančno razložiti delovanje njihove aplikacije.
  • Na kakšen način pa imaš vzpostavljeno povezavo z avtomobilom?
  • Torej, če prav razumem, pri vzpostavljeni povezavi ne dela zvočnik avtomobila? Na kakšen način imaš povezan telefon z avtomobilom?
  • Pozdravljeni, nam zaupate na kakšen način ste povezali telefon z vozilom in katero vozilo imate?
  • Pozdravljeni, katero vozilo pa imate? Na kakšen način skušate telefon povezati z vozilom?
  • Pozdravljen Drago, če prav razumem, se ura poveže s telefonom Samsung, vendar šele ko ga zbudite? Po opisanem sodeč se zdi, da imate na telefonu vklopljeno varčevanje z energijo, ki izklopi povezavo Bluetooth, ko je ta v načinu spanja. Svetujemo,…
  • Pozdravljeni, se je to zgodilo po kakšni posodobitvi? Bodisi programske opreme avtomobila ali telefona?
  • Čudovita fotografija.
  • Android auto v Sloveniji ni uradno podprt. Uradnega postopka mi zato nimamo. Če ga je uspelo vzpostaviti kateremu od slovenskih uporabnikov pa je njegov nasvet dobrodošel. Svetujem pa, da se sicer s tem vprašanjem obrnete neposredno na Google.
  • Aha, okej, bom izbrisal.
  • Odlično @SuperB, vsak odgovor, ki potencialno rešuje težave uporabnikov, je več kot dobrodošel. Čeprav gre za Huaweijev forum ni omejen le na Huaweijeve teme. Tako da vsekakor posreduje odgovor, ko ga boš dobil.
  • @SuperB, katero objavo bi rad izbrisal?
  • Pozdravljeni, Pri slovenskih pooblaščenih prodajalcih (slovenski operaterji in trgovina Big Bang) tega ovitka na žalost ni, vprašanje pa tudi, ali bo kdaj na voljo. Za druge prodajalce, tuje in domače, pa nimamo podatko o razpoložljivosti. Mord…
  • Glede na to, da, kot praviš, ponastavitev na tovarniške nastavitve ni rešila težave, bo najbolje, da telefon odneseš na pooblaščen servis, kjer ga bodo lahko bolj temeljito pregledali. Tule najdeš njihove kontaktne podatke: https://huaweiforum.si/se…
    v Senzorji Komentar od Huawei Forum maj 15
  • Pozdravljen @DavidV, si morda poizkusil, kaj pokaže diagnostični test v aplikaciji HiCare? Mi lahko samo zaupaš trenutno delovno različico programske opreme tvojega telefona?
    v Senzorji Komentar od Huawei Forum maj 14
  • Na zaklenjenem zaslonu? Ta možnost je le na začetnem zaslonu.
  • Katere pripomočke si pa želel dodati na zaklenjen zaslon? In katere si imel pred posodobitvijo? Sam namreč ne vem za obstoj te možnosti pred posodobitvijo..
  • Pozdravljen @rpasic, preverim pri naši tehnični ekipi. Uporabljaš pa telefon P30 Pro?
  • Pozdravljen @KlemenSLO, nastavitev boš našel v meniju "Več" v aplikaciji kamere: Kamera > Več > Dual View. Tale video najbolje pokaže
  • Pozdravljen @SuperB kot sem tudi že odgovoril v drugi temi, naj odgovorim še tul. Pri MirrorLinku je tako, da ne gre za Huaweijevo storitev, zato mora ustrezno podporo določenemu modelu telefona zagotoviti MirrorLink. Morda se lahko obrneš neposr…
  • Pozdravljen @SuperB pri MirrorLinku je tako, da ne gre za Huaweijevo storitev, zato mora ustrezno podporo določenemu modelu telefona zagotoviti MirrorLink. Morda se lahko obrneš neposredno na njih glede podpore (https://mirrorlink.com/).
  • Pozdravljeni, mi lahko prosim napišete delovno različico programske opreme in serijsko številko vašega telefona? Lep pozdrav, Andrej Ekipa Huawei foruma
  • Na žalost beta testiranje pri nas uradno ni na voljo, zato je malo verjetno, da bi se lahko registriral prek zgornje povezave. Glede posodobitev na EMUI 9 pa je zadeva sledeča. Iz tehnične ekipe so nam sporočili, da je bilo kar precej primerov, k…
    v Emui 9 Komentar od Huawei Forum maj 12
  • Na žalost ti podatki še niso znani. Vprašanje tudi, če bo pri nas sploh na voljo.
  • Pozdravljen dago, za zdaj na žalost še nimamo podatkov, kdaj oziroma če bo EMUI 9 na voljo za telefon Huawei Y5 2018. Lep pozdrav, Andrej Ekipa Huawei foruma
  • Pozdravljen dago, da, svetujemo uporabo priloženega kabla, ki se uporablja tudi za polnjenje telefona, v kombinaciji s programom HiSuite. Na ta način boš najhitreje prenesel želene datoteke z računalnika na telefon in seveda obratno. Lep pozdr…
  • Pozdravljen @jk29, glede na seznam, ki je objavljen na spletni strani Telekoma Slovenije, P20 lite ni podprt glede funkcionalnosti VoWiFi: https://www.telekom.si/pomoc-in-podpora/teme-pomoci/telefonija/mobilno/storitve/volte-vowifi Svetujem pa…
    v VOWIFI Komentar od Huawei Forum maj 7
  • Pozdravljen booco, Svetujem, da jo ponastaviš na tovarniške nastavitve. Včasih se kaj zalomi pri pododabljanju in se to ne izvede tako kot bi se moralo. Lep pozdrav, Andrej Ekipa Huawei foruma
    v Aplikacije Komentar od Huawei Forum maj 5