Za izboljšanje naše spletne strani in Vaših izkušenj uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni strani, sprejemate naš pravilnik o piškotkih. Izvedite več.

Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

Huawei Forum

Datum registracije: 07.06.2018.
Obiskov: 412
Zadnja aktivnost: 09.12.2018.
Vloge: Moderator
Prejete zahvale: 53
Politika zasebnosti, pogoji uporabe in politika piškotkov so bili potrjeni dne 07.06.2018.

Komentarji

  • Popolnoma razumemo vašo stisko, ampak na žalost ima pri reševanju takšnih napak neposreden stik s telefonom le pooblaščeni servis. Sam forum je le komunikacijski kanal namenjen razpravi med uporabniki, pomoči pri uporabi Huaweijevih naprav in neposr…
  • Za ugotavljanje napake so pooblaščeni le na servisu. Glede na to, da ne gre za serijsko napako, se ocenjuje težave pri vsakem primeru posrbej. Zato univerzalnega odgovora, zakaj konkretno prihaja do težave pri vašem telefonu, nimamo. Odgovore na pos…
  • Živjo, glede na predložene fotografije bi težko rekel, da v njih vidim kaj narobe oz. kakšno napako. Seveda pa je to subjektivno mnenje posameznika. Odvisno je seveda od nastavitev in pogojev fotografiranja. Si imel vklopljeno umetno inteligenc…
  • Zagotovo ne gre za napako vseh telefonov, niti za velik procent, vsaj kar je primerov zabeleženih pri nas. Tudi kar sem uspel izvedeti podatkov iz drugih držav, reklamacij oziroma obiskov na servisu procentualno ni bilo veliko in ne gre za, serijsko…
  • Misliš zaklene zaslon? To je načeloma odvisno od aplikacija, ampak da, to je v večini standardno delovanje, če aplikacijo pustiš vklopljeno, ampak je ne uporabljaš. Če želiš imeti zaslon dalj časa vklopljen, pa to lahko spremeniš v nastavitvah zaslo…
  • Drži, zaslon in Facebook sta velika porabnika energije.
  • V tem primeru svetujem obisk servisa, da preverijo delovanje mikrofona in ga po potrebi zamenjajo. Tule kontakt od servisa: https://huaweiforum.si/service
  • @joshyslo je dejal: A ni v takem primeru zamenjava aparata ne pa zaslona. Status popravila Informacije o servisu Status servisa SPR (Awaiting spare part), Datum popravila 07.12.2018. 13:44:54 Datum izhoda - …
  • @brigitam, sporočili smo težavo naprej naši tehnični službi in čakamo njihov odgovor.
  • @smotko, žal mi je da si ponovno dobil telefon z napako. Prosil bi te, da ga vrneš na servis, da ga pregledajo.
  • Da, ponastavitev na tovarniške nastavitve je vedno malo časovno potratna, ampak zakrpa veliko takšnih softverskih luknjic. Sam vedno priporočam, da vsak telefon uporabnik najprej ponastavi na tovarniške nastavitve, ko ga vzame iz škatle. To zgladi v…
  • @urosj1, posredujem naprej, upam da uredijo čim prej.
  • @lukiluke, samo en podatke vpišeš. Ali IMEI ali serijsko številko.
  • Živjo @Setler10, ali se ti omenjena težava pojavlja pri različnih aplikacijah s katerimi lahko kličeš? Ali zgolj pri privzetem klicalniku.
  • Drži, ta, ki je na povezavi.
  • Smo testirali uro in budilko še pri nas. Ikona na vrhu zaslona se prikazuje, če imaš aktiven oziroma vklopljen kakšen alarm. Če ga izklopiš v uri, torej da nimaš nastavljenega nobenega, ikona izgine. Alarm v tihem načinu bi tudi moral delovati in se…
  • Živjo @alessio21, najbolj optimalna avtomobilska polnilca sta Huaweijeva SuperCharge Car Charger in QuickCharge Car Charger. Težava je le v tem, da ju v Sloveniji uradni distributer ne prodaja. Glede ostalih znamk pa težko rečem, morda ti lahk…
  • @spyderskidoo, hvala za povratno informacijo, preveri zadevo še naša tehnična služba.
  • @marko1337 je dejal: > @urosj1 je dejal: > tudi če pridejo jutri in svojega odnesem v sredo v tc ziher ne dobim nove posiljke ali? ta teden gre defintivno... verjetno v torek... s tem da dvomim da bi do petka imel drugega?lp A…
  • @urosj1 je dejal: tudi če pridejo jutri in svojega odnesem v sredo v tc ziher ne dobim nove posiljke ali? ta teden gre defintivno... verjetno v torek... s tem da dvomim da bi do petka imel drugega?lp So mi sporočili iz tehnične službe, da…
  • To bi moral preveriti pri vsaki aplikaciji posebej. Imaš morda widget ure na namizju? Če ga imaš bi ti svetoval, da dodaš novega in preveriš, če morda prikazuje kakšen nastavljen alarm.
  • @RandomOseba, tega podatka trenutno nimamo, se pa pozanimamo še pri naši tehnični službi, če imajo morda že kaj novic na tem področju.
  • @Lilli, ta način na telefonu Huawei P20 lite na žalost ni na voljo.
  • Trenutno je postopek takšen, da jih menja servis, saj imajo tam zalogo. Podobno, kot v primerih, ko pride do okvara aparata in ga je treba popraviti. Operater vedno pošlje naprej servisu.
  • Trenutno res še nimamo znanega nobenega datuma o posodobitvi.
  • Živjo @spyderskidoo, zelo verjetno je razlog ena od aplikacij, ki jih imaš nameščene. Ni nujno, da je ura, lahko je katerakoli aplikacija, ki vsebuje možnost takšnega ali drugačnega opomnika. Poglej svoj seznam aplikacij in poskušaj ugotoviti k…
  • Živjo @Matej111, za Mate 20 lite še ni znano, kdaj bo dobil ppsodobitev na EMUI 9.
  • Pozdravljen @timr, v ZS mi prosim pošlji IMEI številko telefona. Moram pa povedati, da mi ne moremo vplivati na hitrost obravnave pri operaterju, prosimo lahko le servis. Odvisno je torej tudi od tega, kdaj operater pošlje telefon naprej servis…
  • Skoraj zagotovo imajo potem dvojne tvoji stiki dvojno shranjene posamezne številke. Poskusi še eno stvar. Poglej koliko oseb je v teh "skupinskih" pogovorih, Oziroma, koliko jih prikazuje. Odpri pogovor, klikni tri pike v zgornjem desnem kotu, iz…
  • Brigita, žal mi je za slabo izkušnjo. Preverim primer s servisem.