Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

brigitam

Datum registracije: 31.10.2018.
Obiskov: 493
Zadnja aktivnost: 05.05.2019.
Vloge: Member
Prejete zahvale: 9
Politika zasebnosti, pogoji uporabe in politika piškotkov so bili potrjeni dne 31.10.2018.

Komentarji

  • Romao drži. Oni vztrajajo pri svojem. Moraš imeti železno voljo, da se daješ z njimi. Jaz sem tudi kar vztrajala pri svojem.... Je pa trajalo več kot 5 mesecev.
  • Se strinjam s tabo Romano, da je telefon drugače 🔝🔝🔝. A tole s kartico je bilo zame nesprejemljivo.
  • Tudi jaz sem imela vezavo. Vrnili so mi toliko, kot sem že plačala ter prekinili vezavo. Tako sem lahko spet vzela nov telefon na obroke.
  • Po vseh teh kolobocijah so mi vendarle vrnili kupnino. Trdijo sicer, da test opisane težave z SD kartico ni polazal. Kupnino so mi vrnili le zaradi zgodovine vseh teh številnih servisov in dogovorov s Huawei jem. Tako sem sedaj rekla Huawei ju ZBOG…
  • Tudi jaz sem imela kartico v telefonu, sem pa imela na njej samo fotke in videoposnetke, ki sem jih imela varno spravljene tudi na zunanjem disku. Me je izučilo, saj sem na začetku izgubila kar precej fotk. Tudi pri meni je bil to edini telefon s t…
  • Pri meni je bilo oboje. Poleg težave, ki jo opisuješ ti, se mi je na zaslonu pojavljalo tudi obvestilo, da je kartica poškodovana. Jaz sem telefon kupila septembra in na začetku se je to obvestilo o poškodovani kartici izpisovalo zelo pogosto. Po ne…
  • Žal tudi na verziji 144 ista napaka. 😠😠😠
  • Dobila posodobitev na verzijo 144. Bobo videli, če bo kaj drugače....
  • Hmm, jaz sem že enkrat uveljavlja stvarno napako in so mi zavrnili, češ da telefon deluje brezhibno. Potem pa so mi na koncu vendarle dali drug telefon (zaradi dobrih poslovnih odnosov baje). Jasno, da ima tudi ta ISTO napako.... Jim pa nikakor ne …
  • Moja izkušnja s servisom je ravno takšna, kot opisuješ. Telefon je bil že 4-krat na servisu, vedno je odgovor, da vse deluje brezhibno. Sedaj hočejo, da ga ponovno pošljem, da ga še enkrat testirajo. Haloooo?? Na servisu je bil skupno že 62 dni!! …
  • Tudi pri mojem telefonu je težava še vedno prisotna. Imam programsko različico 142. Opažan, da telefon kartico "izpenja" in ponovno "vpenja" v času telefonskega pogovora ter kadar sem na območju, kjer je mobilni signal zelo šibek. Opozorilo o poško…
  • Dogovorjeno!
  • Se mi pa zdi zelo čudno, da bi bilo z mojo kartico kaj narobe, saj mi je brezhibno delovala v drugih (nadomestnih) telefonih, ki mi jih je ponudil Telekom v času, ko je bil mate 20 lite na servisu. Poleg tega imam doma še nekaj kartic, ki v drugih…
  • Ali ste dobili kakšen odgovor od vaše tehnične službe?
  • Pozdravljeni! Kako kaže s posodobitvijo za SD kartico?? Na telefon sem dobila že nekaj posodobitev (verzija 138, verzija 140, verzija 142), vendar nobena od teh ni rešila problema.!!!
  • Jaz ti ODSVETUJEM Huawei Mate 20 lite. Pri tem telefonu SD kartica ne deluje pravilno. Obljubili so posodobitev, ki naj bi odpravila to napako. Jaz sem jo s pomočjo servisa že dobila (verzija SNE - LX 1 8.2.0.138 (C432)). Pri meni žal ni nič pomaga…
  • Tudi jaz se sprašujem, katerega naj kupim. Sem poizkusila že enega od Monocolo in se ni prilegal. Vrgla stran. Sedaj imam naročenega Optishield pro. Ne vem, če bo kaj boljše. Sicer pa trenutno uporabljam Smart etui. Sej je dober, samo meni je teč…
  • Moram pa povedati še to, da sem zadovoljna, ker smo vendarle prišli do nekega konkretnega odgovora, ne pa to, da so mi na servisu zatrjevali, da telefon dela brezhibno.
  • Ok, hvala. Bom pač zaenkrat morala biti zadovoljna z notranjim pomnilnikom. Upam, da jim res uspe.
  • Ali je mogoče že jasno, če bomo posodobitev dobili uporabniki, ali bo treba na servis?
  • Kot rečeno, sem včeraj kartico formatirala. Potem sem jo čez noč pustila prazno v telefonu. Sedaj je spet javil, da je poškodovana.
  • Vsekakor bom poročala, kaj se bo dogajalo.
  • Ja sedaj sem jo formatirala in je zdaj prazna. Zdaj čakam, kaj bo. Včasih mi tudi v takem primeru javi napako. Telefon sem tudi posodobila na najnovejšo programsko različico.
  • Ali mi lahko poveste KATERA KARTICA JE KOMPATIBILNA S TEM TELEFONOM. Bom šla kupit pa še eno, če bo to rešilo težavo.
  • To kartico so imeli na servisu in so potrdili, da je ok. Gre za Samsung 128GB EVO+ MICRO SDXC, UHS-I,class10, U3, 4K, UltraHD. Sicer pa se mi to dogaja z vsemi karticami, ki jih imam. Sem celo eno novo kupila in tudi tam isto. Danes sem preko vaše…
  • Danes sem vendarle dobila nov telefon iz servisa. AMPAK GROZA! Po 3 urah sem spet zagledala opozorilo "NAPAKA SD KARTICE. KARTICA JE POŠKODOVANA. ZAMENJAJTE OBSTOJEČO KARTICO". Jaz res ne vem več kaj naj naredim??!! Ali sem jaz zmešana ali me imajo …
  • Ja servis je res katastrofa. Obljubili so mi nov telefon in 18.12. so me poklicali, da so ga dobili, le da je druge barve kot sem ga imela in če me to kaj moti. Jaz sem se strinjala, da mi pošljejo tisto barvo, ki so jo pač dobili itak ga potem dam …
  • Telefon sem oddala 3.12. in uveljavljala stvarno napako. Na servisu že spet trdijo, da se pri njih napaka ne pojavi. NEMOGOČE! So mi pa zaradi poslane dokumentacije (posnetki zaslone, kjer se vidi napaka) ter "dobrih poslovnih odnosov" obljubili nov…