Za izboljšanje naše spletne strani in Vaših izkušenj uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni strani, sprejemate naš pravilnik o piškotkih. Izvedite več.

Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

brigitam

Datum registracije: 31.10.2018.
Obiskov: 39
Zadnja aktivnost: 09.12.2018.
Vloge: Member
Prejete zahvale: 0
Politika zasebnosti, pogoji uporabe in politika piškotkov so bili potrjeni dne 31.10.2018.

Komentarji

  • Ja saj sem tudi poklicala vašo Huawei podporo in so mi povedali da so oni tam samo zato da strankam dajo tel.številko servisa. MISLIM HALO! Saj ni za verjet. Na servisu mi tudi niso odgovorili nič konkretnega. Kaj mi torej še preostane? Urad za …
  • Ali mi znate KONKREKTNO odgovoriti zakaj prihaja do te težave in ali sploh kdo pozna rešitev. Če je ne, potem naj mi na servisu pač priznajo stvarno napako, dobim drug telefon (ta verjetno te napake ne bo imel, če zares drži vaša trditev, da je tega…
  • Ne morem razumeti zakaj servis v Sloveniji napako zanika. Več kot dovolj je dokazov, da se ta napaka res pojavlja. Jaz gotovo nisem nesla telefona na servis že trikrat kar tako brez razloga. NAPAKA NA MOJEM TELEFONU JE!!! Na servisu so mi "pojasnili…
  • Kot kaže je telefonov s to napako veliko, ali pa jo imajo morda vsi????
  • Tole iz dneva v dan slabše kaže Stere 7 days ago Same problem here in Germany, i changed the phone with new one, and still i have the same problem... Piers 7 days ago **Bad production run of phones? It would be nice if Huawei c…
  • In Huawei? Vse tiho? Imate kakšen komentar?
  • Moj telefon je že tretjič na servisu. Tokrat uveljavljam priznanje stvarne napake in zahtevam drug telefon. Povsod po svetu poročajo o isti težavi, servisi pa napako zanikajo. Ali nas imajo vse za neumne ali kaj!!! https://uk.community.huawei.c…
  • Danes sem dobila telefon iz servisa (že drugega). Namestili so novo programsko posodobitev in trdijo da zdaj dela brez težav. NE DELUJE. ŽE SPET ISTA NAPAKA!!!
  • Pozdravljeni! Na ZS sem vam poslala IMEI, tako da lahko preverite na servisu. Kot lahko beremo na tujem forumu, pa ne gre le za nekaj posameznih primerov Prilagam link https://uk.community.huawei.com/mate-20-series-20/mate-20-lite-all-sd-cards-a…
  • Hvala, na servisu sem pustila eno izmed kartic, jih ima pa več, kupila sem celo novo in je bilo z vsemi isto, v drugih napravah vse delujejo!! Kako vam lahko pošljem ZS?
  • Tako, telefon je nazaj iz servisa. Zamenjali so osnovno ploščo in bat.pokrov. Po nekaj urah uporabe se je težava z SD kartico spet pojavila!!! Telefon gre spet nazaj na servis. Če ne morejo odpraviti težave, bom zahtevala nov telefon!!! Zelo sem…
  • Tudi jaz imam tak primer in sicer na Mate 20 lite. Trenutno je na servisu. Kot berem tukaj, je bolj malo upanja, da bo zadeva sploh normalno delovala. Grozno!!! Prej sem imela P9 lite in je deloval super.