Za izboljšanje naše spletne strani in Vaših izkušenj uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni strani, sprejemate naš pravilnik o piškotkih. Izvedite več.

Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

Kartica SD ne deluje

Pri mojem Huawei mate 20 lite imam težavo z SD kartico. Nekaj časa deluje, potem mi javi napako, da je kartica poškodovana. Če telefon ponovno zaženem, je spet nekaj časa ok, pa spet isto. Preizkusila sem že več kartic, z vsemi je isto. V drugih napravah kartice delujejo brez težav. Telefon sem poslala na servis, kjer so mi zamenjali osnovno ploščo in bat.pokrov. Že takoj prvi dan po servisu se je ista težava ponovila, zato sem telefon ponovno oddala na servis. Sedaj je še vedno pri njih. Sem pa med tem časom na vaši FB strani zasledila še nekaj uporabnikov tega telefona, ki se soočajo z isto težavo. Očitno gre za neko stvarno napako. Kaj vi menite o tem? Prosim za vaš komentar.
Vsi smo kupili nov telefon in menim, da upravičeno pričakujemo, da bo deloval brezhibno. Če težave ni mogoče odpraviti, potem pričakujemo zamenjavo telefona.
0
«1

Komentarji

  • Huawei ForumHuawei Forum

    Živjo @brigitam,

    gre za nekaj posameznih primerov pri različnih modelih, ki ne držijo za vse telefone. Obstaja seveda možnost, da gre za mehansko okvaro kakšnega od delov, je pa vsekakor popolnoma razumljivo, da pričakujete brezhibno delovane. Na žalost ni druge možnosti, kot urejanje s servisom, saj so pri nas le oni pooblaščeni za podajanje strokovnih ocen o napakah in reševanje teh. Svetujem da na servisu poveste, da menjava matične plošče ni rešila težave in da zahtevate ustrezno popravilo. Lahko jim pustite tudi SD kartico, s katero imate težave, da testirajo z njo. Meni pa lahko v ZS pošljete IMEI številko vašega telefona, da potem še naša tehnična služba preveri, kaj je na stvari.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • brigitambrigitam
    Hvala, na servisu sem pustila eno izmed kartic, jih ima pa več, kupila sem celo novo in je bilo z vsemi isto, v drugih napravah vse delujejo!! Kako vam lahko pošljem ZS?
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited november 2018

    ZS pošljete, da zgoraj levo kliknete ikono pisma, nato izberete "Novo sporočilo" ter nato v polje prejemniki napišete Huawei Forum. Tule še slika ...

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • brigitambrigitam
    Pozdravljeni! Na ZS sem vam poslala IMEI, tako da lahko preverite na servisu. Kot lahko beremo na tujem forumu, pa ne gre le za nekaj posameznih primerov
    Prilagam link
    https://uk.community.huawei.com/mate-20-series-20/mate-20-lite-all-sd-cards-appear-as-damaged-680
    0
  • stasasstasas

    Spoštovani,

    tudi jaz imam z mojim Huawei-jem Mate 20 Lite težave. Kupila sem ga pred tednom dni, pa mi je že takoj na začetku ko sem vstavila novo 64GB sd kartico javilo, da je poškodovana in da naj jo formatiram. Prav tako sem poskušala z drugimi sd karticami (32gb in 16gb). Pri vseh isto. Kartice sem večkrat formatirala, tudi telefon sem dala na tovarniške ponastavitve. Nič od tega ni pomagalo. V petek so mi telefon poslali na servis, uveljavljam stvarno napako, in upam, da se stvar razreši. Opažam namreč po spletu, da imajo tudi drugod s tem težave.
    Do sedaj neušečnosti s Huawei telefoni nisem imela, upam, da se bo težava hitro razrešila.

    Hvala za pomoč.

    Lep pozdrav, Staša

    1
  • Huawei ForumHuawei Forum
    @stasas, držim pesti, da uspešno odpravijo napako.

    @brigitam, hvala za poslano, sem javil naprej naši tehnični službi.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekupa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • stasasstasas

    Prilagam link z mednarodne Huawei strani (forum):
    https://uk.community.huawei.com/mate-20-series-20/mate-20-lite-all-sd-cards-appear-as-damaged-680/index2.html

    Zgleda so na Huawei-ju že poskušali odpraviti napako z update-om programske opreme, pa le-to ni uspelo, tako da morajo biti vsi aparati poslani na servis :/
    Slabo...

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Če ti SD kartice ne prebere, potem telefon vsekakor odnesi na servis.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • brigitambrigitam

    Danes sem dobila telefon iz servisa (že drugega). Namestili so novo programsko posodobitev in trdijo da zdaj dela brez težav. NE DELUJE. ŽE SPET ISTA NAPAKA!!!

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Brigita, žal mi je za slabo izkušnjo. Preverim primer s servisem.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • brigitambrigitam
    Moj telefon je že tretjič na servisu. Tokrat uveljavljam priznanje stvarne napake in zahtevam drug telefon. Povsod po svetu poročajo o isti težavi, servisi pa napako zanikajo. Ali nas imajo vse za neumne ali kaj!!!

    https://uk.community.huawei.com/mate-20-series-20/mate-20-lite-all-sd-cards-appear-as-damaged-680/index2.html
    0
  • brigitambrigitam
    In Huawei? Vse tiho?
    Imate kakšen komentar?
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @brigitam, sporočili smo težavo naprej naši tehnični službi in čakamo njihov odgovor.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • brigitambrigitam

    Tole iz dneva v dan slabše kaže :( :( :(

    Stere  7 days ago
    

    Same problem here in Germany, i changed the phone with new one, and still i have the same problem...

    Piers  7 days ago
    

    **Bad production run of phones? It would be nice if Huawei commented on this.
    **

    LouisJean 4 days ago
    

    **Hi Amy,
    So frustrated with this Mate 20 lite...... Sd card was working fine all day long and then just started giving errors every 10min..........
    If this is how its going to be I'll much rather go back to Samsung and I can tell you a lot of people on this forum is going to do the same
    Thanks LJ **

    AlexVold  3 days ago
    

    **I am facing the same problem on the mate 20 light witch i ve bought it one month ago.
    They act in the official Huawei service that they dont know what the problem is. I left there 2 times and still the same problem that the sd is damaged, I will sue them to return mo money back.
    Tommorow morning i will send them a law suit to the company and the official company. |
    I had Samsung all my life and never experienced something like this. They refuse to recognize the problem and they refuse to change the device. **

    Eloidar  2 days ago
    

    Managed to get a DOA replacement and received a brand new Mate 20 Lite three days ago. Updated to SNE-LX1 8.2.0.134(c432) and using it with an old "faulty" sd card. So far no problem at all. 😎
    **
    Eloidar 2 hours ago
    ****Today I received the same error with a brand new phone and the new firmware. I had enough. Bye bye Huawei..... Returning back to Sams......

    **

    0
  • brigitambrigitam

    Kot kaže je telefonov s to napako veliko, ali pa jo imajo morda vsi????

    :) >:) >:)

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Zagotovo ne gre za napako vseh telefonov, niti za velik procent, vsaj kar je primerov zabeleženih pri nas. Tudi kar sem uspel izvedeti podatkov iz drugih držav, reklamacij oziroma obiskov na servisu procentualno ni bilo veliko in ne gre za, serijsko napako.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • brigitambrigitam
    Ne morem razumeti zakaj servis v Sloveniji napako zanika. Več kot dovolj je dokazov, da se ta napaka res pojavlja. Jaz gotovo nisem nesla telefona na servis že trikrat kar tako brez razloga. NAPAKA NA MOJEM TELEFONU JE!!! Na servisu so mi "pojasnili" da oni dajo telefon na nek TESTER, ki napake ne pokaže. Ok morda res ne, pa sem jih vprašala če so morda telefon poizkusili UPORABLJATI, oni pa še kar govorijo o tistem TESTERJU!? Kaj mi to pomaga, če se mi takoj po prihodu domov napaka spet pojavi!
    0
  • brigitambrigitam
    Ali mi znate KONKREKTNO odgovoriti zakaj prihaja do te težave in ali sploh kdo pozna rešitev. Če je ne, potem naj mi na servisu pač priznajo stvarno napako, dobim drug telefon (ta verjetno te napake ne bo imel, če zares drži vaša trditev, da je tega zelo malo) in zadeva je rešena.
    Tole sprenevedanje me namreč zelo jezi.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Za ugotavljanje napake so pooblaščeni le na servisu. Glede na to, da ne gre za serijsko napako, se ocenjuje težave pri vsakem primeru posrbej. Zato univerzalnega odgovora, zakaj konkretno prihaja do težave pri vašem telefonu, nimamo. Odgovore na posamezen primer imajo pale na servisu, kjer te napake rešujejo. To je pa potem od primera do primera. Mi konkretno nimamo vpogleda v potek dela na servisu, saj so avtonomna enota. Vse kar lahko dobimo je vpogled v poročilo servisa o posameznem primeru.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • brigitambrigitam
    Ja saj sem tudi poklicala vašo Huawei podporo in so mi povedali da so oni tam samo zato da strankam dajo tel.številko servisa. MISLIM HALO! Saj ni za verjet.
    Na servisu mi tudi niso odgovorili nič konkretnega.
    Kaj mi torej še preostane? Urad za varstvo potrošnikov?
    Telefon stane več kot 400 €!!!! Tole zame ni hec!
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Popolnoma razumemo vašo stisko, ampak na žalost ima pri reševanju takšnih napak neposreden stik s telefonom le pooblaščeni servis. Sam forum je le komunikacijski kanal namenjen razpravi med uporabniki, pomoči pri uporabi Huaweijevih naprav in neposredni pomoči pri reševanju težav programske narave, ki se uredijo z določenimi nastavitvami in uradnimi programskimi postopki. Pri večjih težavah neustrezno delujočih naprav smo pa le posredni člen do servisa. Le na pooblaščenem servisu so strokovnjaki z ustreznimi znanji, ki se s popravili naprav ukvarjajo neposredno. Oni namreč dobijo naprave v roke, jih testirajo, analizirajo in odpravljajo napake. Vašo težavo smo posredovali tudi naši tehnični službi, kjer so prodobili poročilo iz servisa, na katerem so rezultati kazali delujoč telefon. Če se z ugotovitvami servisa ne strinjate oziroma menite, da so neustrezne, morate to na žalost reševati neposredno z njimi. Naši tehnični službi smo sicer poslali zahtevo za nov vpogled v popravilo - kot pravite ste telefon ponovno oddali na servis. Njohov odgovor še čakamo. Servis sicer med vikndom ne dela, tako da rezultate verjetno lahko pričakujemo tekom prikajajočega tedna.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • brigitambrigitam
    sskopnik    19 minutes ago
    

    **Same Problem with my Mate 20 lite bought 1 month ago in Germany. My new Samsung 128GB Class 10 Card sometimes disappears from memory leaving it unaccessible. After reboot of phone the card is recognized again... for some time... No data corruption yet, but very annoying!!!

    Any official statement from Huawei? **

    0
  • brigitambrigitam
    Še nekaj zapisov iz uk foruma
    https://uk.community.huawei.com/mate-20-series-20/mate-20-lite-all-sd-cards-appear-as-damaged-680/index3.html


    DUNGEONZ 9 days ago
    I have the same problem with two Mate 20 Lite and many different microsd of different brand and capacity...

    Katschunga 5 days ago
    Same problem for me. I contacted support and they offered to check and repair the phone. In a different forum I read reports of people who sent their phones in with the same issue several times without getting it solved. I don't want to be in this club. I still could return the phone and get my money back.
    So, is there any new official information regarding the SD card error? Was it solved for you after you sent your phone in? Which alternative phone (different brand is ok) could you recommend in the same price range?

    Edit: Why is this thread marked solved when the issue still isn't solved?

    francisco 5 days ago
    code:
    Also to me the same problem, several sd cards tried and always the same error. Can someone tell us if it is a solvable software problem ??? I'm afraid to bring it to service and do not solve the problem anyway. it is absurd to put on the market a mobile phone that presents these problems so obvious. Huawei bad.

    sskopnik. 5 days ago
    I would appreciate an official statement from Huawei too!
    It makes no sense sending the device for repair when the manufacturer has no clue *what* has to be repaired. There are so many Mate 20 Lite owners with exactly the same SD problem here. I mean an SD card slot is a standard interface on smartphone devices. It *has* to work flawlessly! Never had these problems on any of my previous devices...


    Mate. 1 day ago
    Same problem as reported by other. Device is 10 days old. What a pity to have such a problem and without solution yet. If any solution, please post here. My first and last huawei device.

    Katschunga. 1 day ago
    After a long conversation with the very polite and humble ladies at the email support they offered me to repair the phone and promised to send a return label. When the label didn't arrive I once again asked for more detailed info on the error. Today they sent me a mail with the "good news" that there will be a software update in the near future. I don't know what to think of this. That's the exact same thing they promised the other "victims" two months ago. Then they said it's a hardware thing and now it's software again? WTF?
    0
  • brigitambrigitam
    Skratka vse več primerov s to napako, rešitve pa od nikjer!
    0
  • brigitambrigitam
    Tudi mene zanima "official statement from Huawei" !!??

    Citiraj
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Kot že rečeno, ne gre za serijsko napako. Ste dobili telefon nazaj s servisa? Rekli ste, da ga boste ponovno oddali na servis. Ste ga potem oddali?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • brigitambrigitam
    Telefon sem oddala 3.12. in uveljavljala stvarno napako. Na servisu že spet trdijo, da se pri njih napaka ne pojavi. NEMOGOČE! So mi pa zaradi poslane dokumentacije (posnetki zaslone, kjer se vidi napaka) ter "dobrih poslovnih odnosov" obljubili nov telefon. Ki pa ga še vedno nisem dobila.
    Že 3 tedne uporabljam nadomestni telefon, ki so mi ga dali pri mojem operaterju. 3.12. sem v ta nadomestni telefon dala eno od tistih "problematičnih" kartic in glej ga zlomka, tukaj pa z njo ni težav. Zanimivo a ne?
    Lepo prosim, če se že nehate sprenevedati in zanikati napako!!
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Kot že rečeno, se ocenjuje delovanje vsakega telefona posebej, oceno pa podajajo na servisu. Mi izhajamo le iz dokumentacije, ki jo pridobimo od njih.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • urosj1urosj1
    Tole je pa res katastrofa.. Jaz bom z mojim mate 20 pro prezivel upam da 2.leti in talrat bom zelo premislis ce bon se. Kdaj kupil huawei. Ne zarad znamke... Ampak zaradi servisa.. Jaz nevem kaksni strokovnjaki so tam zaposleni ampak vcasih res izgleda kot da smo vsi drugi glupi on pa so strokovnjaki. Jaz sem se relativno ok prisel skos ob reklamaciji zelenega zaslona. Imam kolege ki niso in jim hocejo menjat samo zaslon... Ce bi se to meni zgodilo bi se lotil druge poti da bi dobil nov telefon.
    V glavnem servis je cedalje vecja katastrofa...
    Skoda. Upam da bos resila sebi v prid...
    0
  • brigitambrigitam
    Ja servis je res katastrofa. Obljubili so mi nov telefon in 18.12. so me poklicali, da so ga dobili, le da je druge barve kot sem ga imela in če me to kaj moti. Jaz sem se strinjala, da mi pošljejo tisto barvo, ki so jo pač dobili itak ga potem dam v ovitek. Dogovorili smo se, bodo telefon odposlali naslednji dan. V statusu poravila na njihovi spletni strani je zapisano, da so telefon oddali 19.12. No 21.12. sem povprašala pri mojem operaterju če so ga morda dobili. Odgovorili so mi, da ne ter da so ravno tisti dan že oni sami spraševali na servis kdaj pride moj telefon. In na servisu so njim rekli, da so ga pravkar poslali (torej 21.12.). No včeraj 24.12. telefona še ni bilo pri mojem operaterju.
    OBUP!
    0
Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.