Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

Zelen glow ob robovih zaslona

1246

Komentarji

  • joshyslojoshyslo
    Super drug teden dobim nov aparat.
    Najverjetneje so dobili aparate. Upam da z novim vredu.
    Opomba Menjava prodajnega kompleta
    1
  • jurepjurep
    Tudi jaz grem v ponedeljek ponj.
    Opomba: menjava terminala
    Kaj to pomeni? Novi telefon ali menjava ekrana?
    0
  • urosj1urosj1

    Zamenjava terminala pomeni zamenjava aparata..
    Jaz bom jutri čakal 2 tedna na telefon.... dobil sem pa nadomestnega nekega LG G4 z katerim popizdujem.. upam da me jutri pokličejo..
    Vi ste ze dobili . In kako je? Kateri zaslon ima? Lp

    0
  • joshyslojoshyslo
    Še vedno nisem dobil kdaj pa bodo dobil telefone. Najverjetneje jih ni
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Informacij o datumu dobave nimamo, najbolje da se glede tega obrnete kar nepostedno na setvis, ampak točnega datuma vam tudi oni ne bodo znali povedati.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • urosj1urosj1

    Jaz tudi ne in me že pošteno jezi vse skup.. jutri je že 15 dni. Prvi Mail od njih je pa bil največ 5 dni. Super.
    Trenutno sem razočaran.

    Moj prvi huawei...

    0
  • joshyslojoshyslo
    edited december 2018
    Očitno letos nebo nič z telefoni. A v tem primeru ko se dobi nov gsm garancija velja ponovno 2 leti od dneva ko ga dobimo. A je se kateri preveril status popravila. Ker meni zraven pise.
    Nov imei in serijska
    Kot ce bi ze imeli aparate


    Informacije o servisu
    Status servisa REP (Repaired),
    Datum popravila 14.12.2018. 10:13:00
    Datum izhoda 14.12.2018. 14:33:00
    Nov IMEI 861669041787***
    Nova serijska številka LHS7N18B16001***
    Opomba Menjava prodajnega kompleta
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Da, garancija začne veljati na novo od dneva, ko dobiš nov telefon.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • timrtimr

    Pozdravljeni še enkrat!

    Novi Huawei Mate20 Pro sem kupil 17. novembra z velikim navdušenjem (prej sem imel več kot dve leti Huawei P9 Lite brez težav). Po dveh tednih sem opazil očitno prirojeno napako pri vseh telefonih z LG zaslonom (tudi moj je bil tak), zelen rob. 1. decembra sem svoj telefon oddal za popravilu pri operaterju A1 v Kranju. Po več kot dveh tednih sem dobil sporočilo, da je telefon pripravljen za prevzem. Glede na pogovore v tem forumu sem računal, da bom dobil novo napravo, a so na servisu zgolj zamenjali zaslon. Tokrat sem dobil zaslon proizvajalca BOE, zato sem upal, da težav ne bo. A že danes, isti dan kot sem telefon prevzel, opažam pri nizki svetlosti in na belem ozadju (Instagram, beležka, bele fotografije) na svoje zaslonu vzdolžne sive črte. Zanima me, kaj lahko storim?? Plačal sem več kot pošteno ceno za, ne razumite me narobe, odličen telefon, a da zaslon zvečer, ko ni toliko svetlobe ves čas izgleda ''umazan'', je zame nesprejemljivo. Prosim za pomoč.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Pozdravljen @timr,

    zelo nam je žal za tvojo slabo izkušnjo in povsem razumljivo, da pri takšnem telefonu pričakuješ dobro uporabniško izkušnjo. Prosil bi te, da telefon ponovno oddaš na servis, kjer bodo ga bodo še enkrat strokovnjaki temeljito pregledali. Imaš možnost, da ga oddaš neposredno na servis Emonagram v Ljubljani? Ko ga boš oddal, mi prosim v ZS sporoči številko IMEI tvojega telefona, da potem še mi prosimo servis za hitro urigiranje.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • joshyslojoshyslo
    Evo danes dobil popolno nov aparat z BOE zaslonom. Upam da bo zdaj vredu.
    2
  • ssstrudi6ssstrudi6
    Kolk doug si pa cakal na zamenjavo
    0
  • joshyslojoshyslo
    3 .12 odnesel v poslovalnico. Servis dobil 7.12. In 14.12 status da zamenjava aparata včeraj 20.12 dobil aparat.
    0
  • urosj1urosj1
    Živijo... No tudi jaz sem po 2 tednih prišel do novega aparata... Zaslon je boe.. Zaenkrat vse kaže ok.. Pri veliki in pri majhni svetilnosti... Upajmo pa da zdaj tak ostane ker če se bo še enkrat do dogajalo prodam telefon pa nikoli več huawei...
    0
  • KugyKugy

    Živjo

    Že nekaj časa spremljam debato glede raznih lis, menjava zaslova itd. To meni ni normalno da kupiš nov telefon za toliko denarja in imaš probleme. Če se ve da zasloni od LGja ne delujejo pravilno ne vem zakaj ne ustavite dobavo telefonov kateri imajo te zaslone???? In ne mi prosim rečt mi ne vemo kater ima kakšen zaslon, ja nekje nekdo mora vedet kaj se daja na tržišče in mislim da tudi v Sloveniji nekdo ve kaj se dobi. Zakaj torej, ko pa pride do problemov se pa lahko zamenja ekran z BOE in vse dela kot bi moralo. Zakaj za hudiča bi jaz moral novi telefon dajat na servis zaradi vaše malomarnosti in še slab mesec si brez telefona??? Dajte se prosim malo zresnit vi pri Huawei-ju.
    A ni lažje odpoklicat pošiljke da najprej raziščete kje je problem in ne da smo mi kupci na tapeti in slabe volje??!!
    Zakaj to pišem, nisem lastnik telefona Huawei Mate 20 Pro, ampak sem ga hotel kupiti ta teden pri Telemachu, ampak ko sem začel brati kakšne probleme imajo ljudje ki so latniki teh telefonov, to mine vsakega normalnega človeka da bi ga kupil. Od prvega leta kar so prišli k nam sem latnik Huawei telefona in sem ful zadovoljen do zdaj, dokler nisem zasledil teh problemov. Res sem v dvomih velikih dvomih ali naj ostanem pri Huawei ali naj grem nazaj na Samsung. Mi kdo upa dat garancijo ko kupim Huawei Mate 20 Pro da bo delal kot mora, da bo imel ekran kot mora itd???!!!!

    Hvala
    lp

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Živjo,

    na žalost v Sloveniji res nismo vedeli, kakšne telefone dobimo oziroma ali bo imel kateri od telefonov omenjeno težavo. Moraš vedeti, da je to procentualno gledano, še vedno zelo majhen vzorec. Nimajo namreč vsi telefoni z LG-jevimi zasloni takšne težave. Kateri ima pa na žalost ne moremo preveriti, ko je telefon zapakiran v škatlo. Ravno zato se trudimo, da uporabnikom, ki so se srečali s to težavo omogočimo čim hitrejšo menjavo. Pri Huaweiju si želimo, da bi ostal naš uporabnik, ne moremo pa stoodstotno garantirati, da tvoj morebitni bodoči telefon Mate 20 Pro ne bo imel te težave. Povsem brezhibnega delovanja za posamezen primerek ne more v naprej garantirati noben proizvajalec. Ravno zato dobite zraven garancijo, ki vam v primeru težave omogoča brezplačno popravilo oziroma menjavo telefona, odvisno od tipa same težave. Če se pokaže težava na telefonu, pa vam potem servis zagotovi brezhiben telefon.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • KugyKugy

    Živjo

    Vse lepo in prav kar si napisal. Ampak če zdaj veste da LG povzroča težave in BOA ne, je men logično da se odpokliče vsa serija ki ima LG zaslone. Nekje mora bit zabeleženo kdo ima LG zaslon in kdo BOE.
    Garancija ni zato da daš ti telefon na servis ker se ve da je to malomarnost opravitelja oz tovarniška napaka, kaj je fora da kupiš telefon ker vseeno veš da bo šel na servis. To je malo skregano z logiko, imam prav, verjetno. Servisi v garancija so za druge stari in ne za ta primer ki se točno ve da je napaka pri LG zaslonih in to serijska napaka kot zgleda.
    Verjetno bi bilo še veliko več telefonov na servisu zaradi te napake, ampak vemo da 90% ljudi ne ve kje iskati napako, oz kako jo poiskati.
    Nočem bit črnogled, ampak me take stvari zelo zelo spravijo iz tira, ker se dobro ve kje je problem noben pa ne naredi nič, oziroma mi uporabniki moramo imeti dodatne poti in še brez telefona si skoraj mesec dni. Plačaš pošteno in ne malo denarja in si brez telefona, dobra fora ta garancija.
    Kupiš nov avto in ga ne moreš voziti, super fajn :D
    Pri prodajalcu pa se nikakor ne da preverit če telefon dela brezhibno, kot da kopuješ mačka v žaklju. Pa brez zamere, ampak res mi ni logično niti fer ne ker pošteno plačamo, zakaj moramo vedno mi kratko potegniti.

    Lp
    Damjan

    1
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Popolnoma razumem tvoje razmišljanje @Kugy. Težava tu je bila, se je zeleni zaslon pokazal šele pozneje, ko so uporabniki telefon že nekaj časa uporabljali, zato v naprej tega ni bilo mogoče predvideti in zaustaviti dobavo. Ko se je ugotovilo in so bili telefoni že na trgu pa je Huawei izbral možnost, da telefon vsakemu uporabniku, ki se sreča s to napako, zamenja. Dobi torej nov telefon in s tem novo garancijo od dneva prejema novega telefona. Pri telefonih, ki so že na policah pa se žal ne da razbrati kateri zaslon imajo, dokler se jih ne vzame ven iz škatle in vklopi ter nato prek ustrezne aplikacije preveriti proizvajalca zaslona. Huawei se tu zelo trudi vsakemu uporabniku čim prej pomagati in mu nadomestiti telefon, tudi tu na forumu malo "pritiskamo" na servis za pohitritev postopkov. Ampak da, kot sem rekel, razumem tvoje razmišljanje. Lahko pa morda pogledaš tudi z nekoliko drugačne plati. Res morda ne veš kateri zaslon je v škatli, ampak zagotovo na koncu ne potegneš kratke, saj v najslabšem primeru dobiš nov ustrezno delujoč telefon.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    1
  • KugyKugy

    Hmmmm se strinjam s tabo, rečmo no da se delno strinjam. Ko dam telefon enkrat na servis pa lahko 100X dobim novo garancijo, ampak to za meni ni več nov telefon ker je bil odprt :p
    Ja v najslabšem dobim nov "delujoč" (moj stari) telefon, ampak problem je ker pa moram spet na njega čakat skoraj mesec dni. Bom dobil nadomestnega Mate 20 Pro, NE. Spet sem že drugič potegnik kratko. Ne vem če je kakšen pravilnik pri telefonih kot je pri avtih, če imaš avto za 30.000€ bo tudi nadomestni v tem rangu. Tukaj pa imaš telefon za cca. 700€ nadomestni pa je mogoče vreden 50€. Spet dober nateg :D

    1
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Pri nadomestnih telefonih je na žalost tako, da jih servis ne more zagotoviti, ker se ne ukvarja neposredno s s tem, če svoj telefon oddaš na servis pri operaterju, pa ti navadno dajo nadomestnega. Kakšen je ta, pa je odvisno od tega, kar imajo v tistem trenutku na razpolago.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • timrtimr
    To, da vsi uporabniki s težavo zelenega zaslona dobijo novega, ne drži. Kot sem že omenil v teh pogovorih, so mi zamenjali zaslon in ne aparata. Tako da prosim ne govoriti nekaj, kar ne drži.
    0
  • awax88awax88
    > @timr je dejal:
    > To, da vsi uporabniki s težavo zelenega zaslona dobijo novega, ne drži. Kot sem že omenil v teh pogovorih, so mi zamenjali zaslon in ne aparata. Tako da prosim ne govoriti nekaj, kar ne drži.

    Da meni so isto menjali zaslon :(
    0
  • joshyslojoshyslo
    > @Huawei Forum je dejal:
    > Popolnoma razumem tvoje razmišljanje @Kugy. Težava tu je bila, se je zeleni zaslon pokazal šele pozneje, ko so uporabniki telefon že nekaj časa uporabljali, zato v naprej tega ni bilo mogoče predvideti in zaustaviti dobavo. Ko se je ugotovilo in so bili telefoni že na trgu pa je Huawei izbral možnost, da telefon vsakemu uporabniku, ki se sreča s to napako, zamenja. Dobi torej nov telefon in s tem novo garancijo od dneva prejema novega telefona. Pri telefonih, ki so že na policah pa se žal ne da razbrati kateri zaslon imajo, dokler se jih ne vzame ven iz škatle in vklopi ter nato prek ustrezne aplikacije preveriti proizvajalca zaslona. Huawei se tu zelo trudi vsakemu uporabniku čim prej pomagati in mu nadomestiti telefon, tudi tu na forumu malo "pritiskamo" na servis za pohitritev postopkov. Ampak da, kot sem rekel, razumem tvoje razmišljanje. Lahko pa morda pogledaš tudi z nekoliko drugačne plati. Res morda ne veš kateri zaslon je v škatli, ampak zagotovo na koncu ne potegneš kratke, saj v najslabšem primeru dobiš nov ustrezno delujoč telefon.

    Glede garancije ni tako. Men je bil status napisan 14.12.2018 da bo telefon zamemjan z novim. Telefon sem dobil 20.12.2018. Garancijski list je bil izpolnjen z strani emonagrama. Datum 14.12.2018 in ne datum ko sem prejel aparat.
    0
  • awax88awax88
    Kako to da eni dobiju nov aparat drugi menjavu zaslona?Kaksna je razlika ce zaslon nije vredi vsima.
    0
  • timrtimr
    > @awax88 je dejal:
    > > @timr je dejal:
    > > To, da vsi uporabniki s težavo zelenega zaslona dobijo novega, ne drži. Kot sem že omenil v teh pogovorih, so mi zamenjali zaslon in ne aparata. Tako da prosim ne govoriti nekaj, kar ne drži.
    >
    > Da meni so isto menjali zaslon :(

    Pa zdaj dela kot mora? Moj je namreč spet na servisu..
    0
  • awax88awax88
    > @timr je dejal:
    > > @awax88 je dejal:
    > > > @timr je dejal:
    > > > To, da vsi uporabniki s težavo zelenega zaslona dobijo novega, ne drži. Kot sem že omenil v teh pogovorih, so mi zamenjali zaslon in ne aparata. Tako da prosim ne govoriti nekaj, kar ne drži.
    > >
    > > Da meni so isto menjali zaslon :(
    >
    > Pa zdaj dela kot mora? Moj je namreč spet na servisu..

    Cakam dostavu, v petek je menjan zaslon.Spet je na servisu ni vredi?
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Živjo,

    vsi, ki so vam zamenjali zaslon in ne telefona, mi prosim pošljite vaše IMEI številke na ZS, da preverim z našo tehnično ekipo. Enako prosim vse, ki ste obdržali "stari" datum garancijskega lista.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    1
  • awax88awax88
    edited december 2018
    To je normalno da taksni pride sa servisa s"novim zaslonom"?
    https://photos.app.goo.gl/J73MVSLw156LMpYv9
    0
  • urosj1urosj1
    Tole je pa zanimiva tema ratala.... Se pravi da enkrat menjajo zaslon.. Enkrat pa menjajo cel aparat?
    Mi smo na reklamaciji napisali tovarniska napaka in da se zahteva zamenjava aparata... Aparat sem dobil po dveh tednih nov, nov imei in datum garancine ko so telefon odposlali... Tak da ori meni je vse stimalo... Zaslon pa imam sedaj boe in je ok... Koncno lahko uporbalaj drugace svetoven telefon.. Nabavil sem si tudi uro tako da sem v kompletu... Je pa zanimivo zakaj enkrat menjajo samo zaslon drugic cel telefon?

    To na sliki da je mehurckast... Saj je pa to folijo gor ali?
    Lp
    0
  • awax88awax88
    To je folija, za mene to ni cisto nov zaslon!Pa nic mi niso razlagali zakaj nisam dobio nov telefon vec menjavu zaslona!Kaksni su kriteriji da eni imaju nov telefon eni pa "rabljen".
    0
Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.