Za izboljšanje naše spletne strani in Vaših izkušenj uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni strani, sprejemate naš pravilnik o piškotkih. Izvedite več.

Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

Huawei Cloud

Živjo,

zanima me, kako deluje Huawei Cloud. Kakšna je povezljivost z računalnikom? Je lahko podobno kot deluje Dropbox, da imam sinhronizacijo na računalnik? Deluje tudi na drugih, neHuawei telefonih / napravah? Kje lahko preberem več o tem?

0

Komentarji

  • Huawei ForumHuawei Forum

    Živjo @Tadeja_Irmančnik. :)

    Sam najraje primerjam Huawei Cloud z Googlovim oblakom Drive, saj omogoča nekatere podobne stvari. Gre za storitev, ki jo Huawei ponuja od lanskega septembra in uporabnikom Huaweijevih mobilnih naprav omogoča varnostne kopije in sinhronizacijo podatkov, ki jih hranijo na svojih mobilnih napravah.

    Tako lahko na primer v Huaweijev oblak preprosto shraniš varnostne kopije svojih stikov, fotografij, videoposnetkov, zvočnih posnetkov in nastavitev mobilne naprave. To pomeni, da jih lahko ob nakupu nove Huaweijeve mobilne naprave ali ob ponastavitvi na tovarniške nastavitve enostavno obnoviš. Pri varnostnem kopiranju lahko nastaviš, da se to izvaja samodejno, ko je tvoja naprava povezana na omrežje Wi-Fi, vedno pa lahko varnostno kopijo narediš tudi "ročno", torej na zahtevo. Podatki se lahko tudi preprosto sinhronizirajo med vsemi Huaweijevimi mobilnimi napravami, zato je do njih zelo preprosto dostopati. Vsi podatki, ki jih naložiš v oblak so shranjeni izključno znotraj Evropske unije na evropskih strežnikih v skladu z zakoni EU o varstvu podatkov in zasebnosti.

    Za dostop do Huaweijevega oblaka sicer potrebuješ aktiven račun Huawei ID, saj do oblaka dostopaš neposredno prek njega. Trenutno je Huaweijev oblak dostopen samo na Huaweijevih mobilnih napravah, ki imajo nameščen uporabniški vmesnik EMUI 5.1 ali novejši, ni pa dostopen na telefonih in tablicah drugih proizvajalcev. Kot že rečeno, za dostop do oblaka potrebuješ račun Huawei ID, ki pa ga na mobilnih napravah drugih proizvajalcev ne moreš aktivirati.

    Lahko pa do Huaweijevega oblaka dostopaš tudi na računalniku (oziroma drugi napravi) prek spletnega brskalnika, in sicer na spletnem naslovu https://cloud.huawei.com/. Tudi tu za vpis potrebuješ aktiven račun Huawei ID. Tega si sicer lahko ustvariš tudi če nimaš Huaweijeve mobilne naprave, vendar pa ti v tem primeru Huaweijev oblak ne bo kaj dosti koristil, saj prek spletnega brskalnika vanj ne moreš nalagati datotek. To lahko počneš le na Huaweijevem telefonu ali tablici. Huawei Cloud pa vsaj za zdaj še ni na voljo kot samostojen program oziroma aplikacija za računalnik (tako kot npr. Googlov Drive ali Dropbox).

    Uporabniku Huaweijevega oblaka je brezplačno na voljo 5 GB prostora, lahko pa dodatno zakupi še 50 GB (€0,99 za 1 mesec, €11,88 za 12 mesecev), 200 GB (€2,99 za 1 mesec, €35,88 za 12 mesecev) ali 2 TB oz. 2048 GB (€9,99 za 1 mesec, €119,88 za 12 mesecev) prostora.

    Nekaj podrobnosti o Huaweijevem oblaku si lahko prebereš na povezavi https://huaweimobileservices.com/cloud/, kmalu pa bomo podrobnejši zapis pripravili tudi na forumu. Zato nas le pozorno spremljaj. :)

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • TomiTomi
    edited oktober 15
    Ppzdravljeni.

    Zanima me, če je možno določene datoteke, kot so slike, zbrisati iz Cloud-a. Meni je naložilo tudi nekaj slik, čeprav imam slike na spominski kartici, mi je s tem zasedlo skoraj ves možni prostor.

    Hvala za odgovor.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Živjo @Tomi,

    najbolj enostavno boš to naredil kar prek platforme na računalniku. Do svojega oblaka dostopaš na naslovu https://cloud.huawei.com/, tako da se vpišeš s svojim Huawei ID-jem. Na telefonu še prej za vsak slučaj onemogoči oz. izklopi sinhronizacijo Galerije, nato pa na računalniku znotraj te platforme izbriši slike, ki jih ne želiš imeti v oblaku.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • TomiTomi
    Sem probal na računalniku, pa ne sprejme mojega ID-ja. Čeprav sem registriran in kodo, ki je vsakič nova, geslo spreminjal, pa me ne poveže. Ali delam kje drugje napako, ali pa platforma ne deluje najbolje.
    Hvala za pomoč.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Sam sem pogost uporabnik in do zdaj nisem imel težav z vpisom. Se zagotovo vpisuješ z istim mailom in geslom, kot si se registriral za Huawei ID na telefonu?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • TomiTomi
    Z istim mailom oz IDjem kot zahteva, geslo sem spreminjal, ker sem mislil, da je napačen. Edino kar mi je pa napisalo, da se lokacija oz. država/regija ne ujema, čeprav imam nastavljeno za Slovenijo. Ne vem zakaj me potem ne registrira.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Si morda Huawei ID registriral za katero drugo državo? To lahko preveriš v svojem IDju na telefonu.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma
    0
  • TomiTomi
    Mislim da ne. Sem pregledoval vse, pa je nastavljeno za Slovenijo.
    0
  • TomiTomi
    Napiše mi, da se moja trenutna lokacija razlikuje od držva/regije registriranem na mojem ID računu.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Mi lahko samo prilepiš printscreen tistega menija Huawei ID-ja, kjer piše ta podatek? (Nastavitve telefona -> račun Huawei ID -> Nastavitve -> Določila in pogoji).

    Ti tu piđe, da si se registriral za Slovenijo?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • TomiTomi
    Saj niti ne vem kako naj dam printscreen gor, ker ni nikjer možno prenesti slike. Trenutno pa ne morm preko računalnika.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Pošlji mi jo mogoče v ZS.

    Sicer pa me zanima če ti tam piše izbrana regija Slovenija?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • TomiTomi
    Ja sigurno piše Slovenija. Kam točno na zs?
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    ZS lahko pošlješ takole, kot kaže slika spodaj:

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • TomiTomi

    Zdravo. Brez zammere, ampak kako naj dam screenshot, če pa je to nemogoče. Vse kar lahko naredim je URL slike. Ni mi jasno, kako je sploh to mogoče. Je še kakšna druga možnost?

    Hvala in lep pozdrav.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Živjo Tomi. Si poizkusil naložiti tudi prek računalnika ali le s telefonom?

    Lahko mi jo sicer pošlješ tudi na mail servis@huaweiforum.si

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • TomiTomi
    Ja, sem probal z računalnikom. Vam postedujem po mailu.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited oktober 21

    Tomi, sem prejel sliko. Kaj pa če poizkusiš še z zahtevo za zamenjavo gesla in ga ponovno nastaviš? Prav tako pa lahko pridobiš potrditveno kodo za preverjanje veljavnosti računa, če se prijavljaš na drugih napravah (to možnost imaš v meniju svojega Huawei ID-ja v razdelku "Zaščita računa").

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • TomiTomi
    Sem dvakrat menjal geslo, brez uspeha..se mi zdi, da bo potrebno kaj drugega, bolj drastičnega, kot na tovarniške nastavitve, pa vse od začetka..
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited oktober 21
    Tovarniške nastavitve tu ne vem če bodo pomagale. Če prav razumem se ti ne moreš vpisati na spletni platformi Clouda, ker ti ne prime geslo? Oz. ti spletna platforma javi da gre za napačno regijo?

    Predpostavljam da uporabljaš slovensko SIM kartico in da si telefon kupil pri slovenskem operaterju. To drzi?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma
    0
  • TomiTomi
    Drži, telefon kupljen pri A1, sim kartica od A1. Geslo sem spreminjal dvakrat, sporoči pa, da ni ista regija oz država..
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Poizkusi morda še z odstranitvijo računa s telefona in ponovno aktivacijo. Ali pa morda za hec naredi nov račun, seveda z drugim mailom, in poizkusi če ta deluje.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma
    0
  • TomiTomi
    Zbrisal račun, se ponovno registriral. Zdaj je en problem rešen, vendar mi pa pri shranjevanju napiše, da ni zadosti prostora, čeprav kaže 0 porabljenega prostora.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited november 8
    Koliko pa želiš shraniti v oblak? Sploh ničesar ne moreš?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma
    0
  • TomiTomi
    Ne, ničesar. Edino kar bi želel shraniti je imenik in nekaj malega podatkov. Nič kar bi bilo omembe vredno velikosti.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Bom povprašal pri naših tehnikih. Ti mi pa prosim samo v zasebno sporočilo napoši kater telefon imaš, različico programske opreme in številko IMEI.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma
    0
  • TomiTomi
    Poslal sem vam kar preko maila.
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @Tomi, smo prejeli in posredovali naprej tehnikom. Upam da kmalu dobimo povratni odgovor.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.