Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

gmail, gdrive, googlekeep nimajo podatkovne povezave

MatejMatej
Huawei P10

omenjene aplikacije mi kar naenkrat delujejo samo še na wifi. preko mobilnih podatkov pač ne, čeprav imam za vse označeno da imajo dostop do mobile data. Poskusil restart, mobile data on/off... Vse ostale aplikacije normalno delujejo na mobilne podatke. Tudi Google Chrome.
ponudnik Telekom. Android 9.
Še kdo z enakimi problemom?

0

Komentarji

  • Huawei ForumHuawei Forum

    @Matej, bomo preverili, kaj bi lahko bil vzrok in ti sporočili.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • MatejMatej

    Natančneje sem to opazil prejšnji vikend torej 18-19. Zadnja posodobitev vidim da je bila 13.5. Za te aplikacije ki so del androida niti ne vidim možnosti da bi jih odstranil in poskusil ponovno naložit?

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Googlove aplikacije zagotovo lahko ponovno namestiš. Mogoče res najprej poizkusi še s tem. Oziroma še prej še s čiščenjem predpomnilnika teh aplikacij: nastavitve telefona > aplikacije > aplikacije > na seznamu poišči želeno aplikacijo (npr. Gmail) > pomnilnik > počisti predpomnilnik.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • MatejMatej
    edited maj 29

    clear cache je pomagalo samo za gmail, ne pa za gdrive ali keep.!
    tole je screenshot za gdrive:

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Si poskusil tudi s ponovno namestitvijo?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • MatejMatej
    edited maj 29

    "Drive (I beleive), along with Gmail, Maps, etc is a required app and it can't be uninstalled - at least not easily without the likes of rooting..."

    Teh aplikacij ni možno odstranit, lahko sem ga samo disable, Force stop.

    Brez uspeha, še vedno je no connection.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Poskusi še s čiščenjem predpomnilnika Google Play Services. Na enak način, kot si počistil pri aplikacijah.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • MatejMatej
    edited junij 11

    poskusil sem torej vse doslej. Nič.
    S svojim HWP10 sem že imel težave (in iskal pomoč na tem forumu: "GPS log ne deluje"), nazadnje so na servisu zamenjali MB. GPS je potem deloval, kompas pa bolj ne kot ja (kalibracija čisto vsakič).
    In zdaj tole.
    Totalno razočaran nad HW.

    0
  • MatejMatej

    zadnja ideja mi je factory reset. Kaj se zgodi s plačanimi aplikacijami v tem primeru?

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Preden poskusiš s ponastavitvijo na tovarniške nastavitve, poskusi samo s ponastavitvijo omrežnih nastavitev.

    Plačljive aplikacije pa bi morale ostati na tvojem Google računu, torej tistem v katerem si jih kupil. Samo vpisati se moraš z istim računom in jih ponovno namestiti iz trgovine Play.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • MatejMatej

    Hvala za nasvete, tudi Reset network settings sem že naredil. Gmail občasno pobere dol (ampak res občasno, recimo da mu uspe enkrat na nekaj ur, sploh ni vzorca) Gdrive Gmaps nič.
    Za vse pa kaže da porabljajo nekaj mobilnih podatkov. Neverjetno čudaško.
    lp
    Matej

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Imaš morda vklopljeno kakšno varčevanje z mobilnimi podatki? Ali pa imaš Googlove aplikacije morda izvzete pri dostopu do omrežja?

    Svetujem ti, da pogledaš še v meni Brezžično in omrežja ter tam odpreš zavihek Podatkovni promet. Tu boš videl, če imaš vklopljeno varčevanje s podatki (tudi samo za posamezne aplikacije), prav tako pa preveri še nastavitve v meniju Dostop do omrežja. Poglej če imajo vse aplikacije (nameščene in sistemske) ustrezne dostope do mobilnih podatkov oziroma WiFi-ja.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0