Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

TechGenius LAB – brezplačna konferenca o trendih na družbenih omrežjih

Huawei ForumHuawei Forum
edited januar 16 Blog

Družbena omrežja igrajo vedno pomembnejšo vlogo v marketinških strategijah. Uspešna uporaba teh pa je ključna za uspešnost ne le podjetij, tudi posameznikov. Nekateri posamezniki so tudi v Sloveniji z razvojem osebne blagovne znamke in prisotnostjo na družbenih omrežjih oblikovali skupine sledilcev, ki jim zaupajo in spremljajo njihove vsakodnevne aktivnosti. Le kdo ne pozna profilov Lepe Afne, pa Komotar Minute, Ane Žontar, Rebeke Dremelj, Tjaše Deu, Cool fotra? In to je le peščica imen, ki so svojo prisotnost na družbenih omrežjih izpilili do te mere, da je le ta postala njihova dnevna zaposlitev, ki jim prinaša zadosten dohodek za preživetje.

Vplivnostni marketing je del marketinga od nekdaj, pa vendarle je dodaten in to zelo močan zagon dobil z razvojem družbenih omrežij, v preteklem letu pa je bil to en najpogostejših marketinških pojmov.
Kako uspeti na YouTubu, Facebooku, Insagramu, kateri kanal je pravi, kako se soočiti z algoritmi, ki jih skrivajo omenjena omrežja. Kdaj je pravi čas, da hobi postane resen posel, ki prinaša dovolj sredstev za preživetje ali celo luksuz? Katere veščine so potrebne, da mi uspe? Kako lahko prepoznam, da je nekdo le lažno napihnjen balon, v resnici pa puhla žalost. Je pomembna slika, video ali beseda. Kako izbrati pravo kombinacijo teh treh. Kaj pa morala. Je prav, da se vplivneži začno zavedati tudi svoje moralne odgovornosti? To so le nekatera vprašanja na katere boste dobili odgovor na:

HUAWEI TechGenius LAB-u, ki bo 22. januarja 2019 od 8.30 naprej v Tehnološkem Parku v Ljubljani.

Prijavi se:
https://bit.ly/tg-lab

PROGRAM:
8.30 - JUTRANJA KAVA IN DOBRODOŠLICA
9.00 - POZDRAV
9.10 - Andraž Zorko, Valicon: Trendi v medijski potrošnji ali zakaj pozornost beži na družbena omrežja
9.30 - Tjaša Deu: YouTube, platforma, ki bo ali je ubila televizijo
10.30 - Igor Rosina, urednik revije Digitalna kamera: Zlata pravila všečne fotografije
ODMOR ZA KAVO
11.30 - Zoran Leban Trojar, predavatelj in ustanovitelj profilov IG Slovenija: Instagram in
Facebook, zgodba o Sneguljčici in Rdeči kapici.
12.30 - Ciril Komotar, vloger: 3xI ali Igrivost, iskrivost in iskrenost, kako do všečnega videa

OKROGLA MIZA
* Uroš Miklavčič, Huawei Tech Genius: Ali morala odleti, ko cekin zadiši - odgovornost, ki jo prinašata doseg in vpliv
* Ajda Sitar - lepotna, modna in travel blogerka
* Matej Špehar - strateg za družbena omrežja
* Anže Tomič - novinar s srcem pri tehnologiji
* Jože Robežnik - voditelj, ki ima rad hude Stvari
* Ana Žontar - avtorica, influencerka, blogerka, TV voditeljica ter predana žena in mama
* Urška Ambrož - direktorica in ustanoviteljica komunikacijske agencije Sidera

14.30 - Zaključek in neformalno druženje s pogostitvijo

OPIS PREDAVANJ:
Tjaša Deu - YOUTUBE, platforma, ki bo ali je ubila televizijo
YouTube se je iz platforme, ki je bila namenjena primarno zabavi, prelevil v platformo kjer konzumiramo tudi novice in novo znanje. Kateri so družbeni dejavniki, ki dajejo platformi njeno uspešnost? Ogledali si bomo, s katerimi izzivi se je YouTube srečal v preteklem letu in kaj lahko pričakujemo v 2019. Nova platforma za statistiko in analizo podatkov nam bo prinesla boljši vpogled v dejavnike, ki vplivajo na uspešnost videa. Obetajo se velike spremembe, tako na tehnični strani YouTuba, kot tudi v načinih konzumiranja vsebin uporabnikov. Predstavili bomo tudi praktične nasvete, kako lahko vse te novosti najbolje izkoristimo v svojem ustvarjanju vsebin.

Igor Rosina, urednik revije Digitalna kamera - Zlata pravila všečne fotografije
Spoznali bomo zgodovino in razvoj fotografije in se povprašali kaj sploh je všečna fotografija. Je to sploh primeren pojem ali zgolj subjektivna ocena ocenjevalca? Videli boste nekaj najbolj ekscentričnim primerov splošno všečnih, v stoki pa neprepoznanih fotografij in obratno. Ne bo pa manjkala niti 'mini šola' kako kar s telefonom do všečne fotografije.

Zoran Leban Trojar, predavatelj in ustanovitelj profilov IG Slovenija - Instagram in Facebook, zgodba o Sneguljčici in Rdeči kapici
Instagram in Facebook imata na videz veliko skupnih točk, vendar se pristopi za razvoj močnega profila in uporabo za različne namene zelo razlikujejo. Na konkretnih primerih bomo poskusili odgovoriti na nekaj najbolj pomembnih vprašanj, največji poudarek bo na sledilcih, vsebini in vpletenosti. Posebej bomo izpostavili tudi značilnosti in vpliv algoritmov enega in drugega medija ter se posvetili razumevanju in tolmačenju metrik.

Ciril Komotar, vloger - 3×I ali igrivost, iskrivost in iskrenost, kako do všečnega videa
Cirilove vloge si v povprečju ogleda 80.000 Slovencev dnevno. Le ti pa v 95% nastanejo na enem od njegovih telefonov, ki pa so vsi znamke Huawei. Zakaj se je Ciril odločil za delo izključno s telefoni? Je hitrost dovolj velik razlog za morebiten kompromis pri kvaliteti in ali kompromis sploh obstaja? Katere trike ob snemanju in montaži uporabi Ciril, da mu uspe večino gledalstva obdržati do konca svojih zgodb? Je tista, ki vleče prav zgodba in kako pomembni sta dinamika in pa hudomušnost? Odlična priložnost za zelo konkreten recept kako in zakaj je uspelo Cirilu.

Lep pozdrav,
Andrej
Ekipa Huawei foruma

0