Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

Zelen glow ob robovih zaslona

1235

Komentarji

  • Huawei ForumHuawei Forum
    So rekli, da so zamenjali le zaslon?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • awax88awax88
    > @Huawei Forum je dejal:
    > So rekli, da so zamenjali le zaslon?

    https://photos.app.goo.gl/LgUwhGUa9Rhnf9jD9
    Da menjava zaslona.Poslao sem vam PM kak ste rekli s IMEI-om
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Hvala za poslano @awax88.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • GPrimozGPrimoz
    Pozdrav.
    Evo tudi pri meni se pojavlja zelen rob pri en teden starem aparatu z BOE zaslonom. Opazen vedno bolj, sploh na belem ozadju
    0
  • urosj1urosj1
    To si pa zelo redek z tem zaslonom.. Moj je po mesecu dni se vedno ok in mislim da tako tudi ostane.
    Sem dobil drugega..
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    @GPrimoz, svetujem obisk pri servisu, da preučijo zadevo.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • GPrimozGPrimoz
    Hvala.
    Bom se odpravil na servis. Sicer pri meni ni tako hudo, kot je zaslediti pri nekaterih ostalih uporabnikih, ampak pri prvi uporabi tega ni bilo opaziti.
    0
  • KugyKugy

    Andrej, da spet malo zagnjavim, če lahko :smiley:
    Ena stvar me zanima. Če že kupim telefon mate 20pro in ga pred prodajalcem stestiram če ima zelene robove, zakaj za vraga ga ne morem takoj zamenjat za drug telefon in vsakega tako sprovat?? V trgovoni če kupiš karkoli in opaziš da je poškodovano "blago" ti brez problemov zamenjajo z ustreznim, pri telefonih tega ne moreš naredit. Zakaj ne??????
    Spet bom postavil vprašanje, zakaj se moramo mi uporabniki zajebavat s servisi, če bi v mojem primeru to naredila trgovina, naj oni pošljejo telelfone na servis pri katerih bi se ugotovila napaka kot sem jo navedel in ko pride izpraven telefon nazaj v trgovino ga takrat vzamem.
    Saj vem da težim, ampak jbg ni mi logično zakaj se ne da na licu mesta preverit aparat in ga zamenjat z drugim, saj vsi vemo da je problem v proizvajalcu in ne v kupcu????
    To se vleče ža par mesecov in ni mi jasno kako da ni nove pošiljke katera dela BP??
    Andrej pa brez diplomacije prosim :wink:

    lp. Damjan

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Pozdravljen Damjan,

    seveda lahko nareciš tako kot si napisal. Če ga odpreš pri prodajalcu in ugotoviš, da ima zelen zaslonu mu ga lahko vrneš. Prodajalec ga bo v tem primeru poslal na serivis in dobil nazaj novega, katerega bo dal nato tebi. Seveda obstaja možnost, da ti ga prodajalec zamenja na licu mesta, ampak uradna pot je takšna, da ga morwjo najprej pregledati na servisu in potrditi napako.

    To da mi svetujemo neposreden stik kulca s servisom, je predvsem zaradi potencialne hitrosti. Če je vmes še prodajalec in ga on pošlje na servis, je velikokrat ta postopek menjave oziroma obdobje, ko je kupec brez telefona, daljše. Vedno pa ga lahko kupec pusti na prodajnem mestu in prepusti njim urejanje s servisom.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • KugyKugy

    Živjo Andrej

    Mislim da si me ti dobro zastopil kar sem hotel pojasnit glede testiranja telefona na licu mesta pri prodajalcu, ampak tvoj odgovor je bil isti kot do sedaj. Jaz kupim, reklamiram, se pošlje na servis. Ta postopek je vsem zelo lepo znan in spraševal sem nekaj drugega. Zakaj ne smem stestiran telefon zavrniti da nisem vezan na vezavo, ker pač ne dela. In ko ga trgovina pošlje na servis ga takraat vzamem in je stvar rešena. Ti ne razumeš da ne mislim kupovat telefona in potem še bit brez njega 3 tedne!!!!!
    Kaj je z drugim vprašanjem ki sem ga zastavil?? Je prišla kakšna nova delujoča pošiljka??? in seveda zakaj ne?

    Jaz osebno mislim da Huawei Slovenija ni naredu in ne naredi totalno nič za nas uporabnike glede navedenega telefona. Pustimo da se posreduje na servis, ker roko na srce mi je čisto vseeno ali ga dobim v 3 ali 4 tednih. Fora je ker je nov in mora na servis in potem ko še nekateri pišejo da jim samo ekran zamenjajo, namesto da bi dobil nov tečefon kot iz trgovine, to vse je absurd!!!

    Veliko več bi dosegli če uporabniki modela mate 20 pro kontaktirajo zvezo potrošnikov Slovenije in da to pride v javnost ( TV, časopis) potem bi po moje malo drugače potekale stvari kot potekajo. Tako pa bo ko bo, kupec je žrtev zaradi malomarnosti pa ne bom pokazal z prstom na vas, ker se to mene ne tiče kdo je tukaj odgovoren za to, ali vi ali Big Bang kot uvoznik, poanta je da bi ZPS naredila red in marsikomu stopila na prste....

    Andrej to ne leti osebno na tebe vem da nisi BOG in da pomagaš kot je v tvoji moči, ampak jbg ti zastopaš firmo s katero se moramo mi zajebavat po nepotrebnem....,pa brez zamere :wink:

    lp,Damjan

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited februar 26

    Damjan, takšen je na žalost postopek. Ko kupec enkrat telefon odpre - ne glede na to ali je to pri prodajalcu ali doma - in ga želi reklamirati, se spelje postopek. Dejstvo je, da mora napako potrditi pooblaščena oseba za podajanje takšnega mnenja. In to je, če želiš uveljavljati garancijske pogoje in v tem primeru zamenjavo, pooblaščeni serviser. To nista ne uporabnik, ne uslužbenec na prodajnem mestu. Četudi oba vidita, da gre za napako. Dokler je ne potrdi pooblaščena oseba, garancije ni mogoče uveljavljati. Na ta način se preprečujejo tudi različne goljufije. Zdaj če odpreš škatlo pri prodajalcu in ugotoviš obstoj napake, pa je seveda možnost prodajalca, da telefon zamenja takoj. Ampak to je njegova odločitev na licu mesta in ne gre za uradni postopek. S tem sicer lahko škoduje svojemu poslovanju (teoretično, če potem serviser ne bi potrdil napake). Zato se prodajalci tega načeloma ne poslužujejo. Pri napaki zelenega zaslona pa je še tako, da se v nekaterih primerih niti ne pokaže takoj, ampak čez nekaj časa, ko se telefon že uporablja (npr. po kakšnem dnevu uporabe). Vse kar se vezave tiče pa je potem stvar dogovora z operaterjem in ne Huaweijem. To vprašanje moraš zastaviti operaterju, ti bodo bolje znali odgovoriti.

    Glede novih pošiljk je tako, da v zadnjem času nismo zabeležili kakšnih novih primerov zelenega zaslona. Seveda pa nihče ne more 100-odstotno trditi, da so čisto vsi telefoni brezhibni. To ne velja le za Huawei, ampak vse proizvajalce. Proizvajalec lahko zagotovi le, da bo tako ali drugače zagotovil uporabniku delujočo napravo in da bo naredil vse, da odpravi morebitne tovarniške napake naprave. Kot že rečeno, pa novih primerov nismo zabeležili. Huawei je sicer tukaj naredil vse, kar je lahko. Ko se je napaka ugotovila, je vsem uporabnikom zamenjal telefon z delujočim. Sam pri nas vem le za en primer, kjer so zamenjali le zaslon, pa tudi temu uporabniku se je potem, ko nam je pisal, zamenjalo telefon. Šlo je le za napako v komunikaciji. Tako da vsi uporabniki, ki so dobili telefon z zelenim zaslonom, so dobili nov telefon. In to je vse v skladu z garancijskimi pogoji.

    Na žalost je tako, da se ni v naprej vedelo kateri telefon ima omenjeno napako. Zato se je Huawei tudi tako odzval, da je zamenjal celoten telefon. To načeloma sicer ni praksa, vendar je želel čim bolj ustreči uporabnikom. Pa tudi postopek menjave ni trajal 3-4 tedne. Kakšen dan več se je čakalo le v primeru, ko serviser ni imel na zalogi določene barve telefona in je čakal pošiljko. Sicer pa se je zamenjalo telefon v najkrajšem mogočem roku. Nekateri so nov telefon prejeli še isti dan.

    O napaki so sicer poročali številni globalni mediji in praksa je bila v vseh državah enaka - menjava telefona z novim. Zato tudi ne vidim, kaj bi lahko tukaj ZPS spremenil, Huawei je namreč postopal v skladu z zakonodajo in garancijskimi pogoji. Sicer pa je bilo v Sloveniji procentualno še vedno veliko manj primerov telefonov z napako, kot brezhibno delujočih. Vem da se marsikdo prestraši, ko tukaj bere besede uporabnikov, ki so dobili takšen telefon, a v resnici to v primerjavi s številom prodanih telefonov ni velika številka. Samo tisti, ki so iz škatle dobili brezhibnega, pač tukaj niso pisali. Pa ne da zmanjšujem pomen težave, vem da je še kako realna za vsakogar, ki se je z njo soočil in ki je odštel denar za telefon. Ampak prav vsakemu od teh, ki se nam je javil s težavo, smo pomagali in bomo skušali pomagati tudi v prihodnje.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    1
  • ŠtajercŠtajerc
    Tudi sam imam zelen zaslon že en čas. V petek sem v ljubljani in ga bom oddal direkt na servis. Andrej, ali vi veste mogoče, če imajo nove telefone na zalogi? Namreč potrebujem ga nujno čim prej nazaj in ga ne bom dal v petek na servis, če ni zaloge
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited februar 26

    Na žalost informacije o zalogi nimamo. Bom poskušal priti do te informacije. Kakšen telefona pa imate? V kateri barvi?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • ŠtajercŠtajerc
    Mate20 pro črn. Najlepša hvala za vaš trud
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited februar 26

    Sem prejel odgovor, da bo najbolj da to preverite neposredno s servisom in to na dan, ko ga mislite prinesti. Stanje se namreč menja iz dneva v dan. Če ga nameravate odnesti v petek, bo najbolje, da jih pokličete jutri ali celo v petek preden bi ga odnesli in vprašate če imajo črnega na zalogi.

    Tule pa še njihovi kontaktni podatki: https://huaweiforum.si/service

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • dimlukdimluk

    Pozdravljeni, Andrej.

    Ste že razčistili, ali nam servis zamenja telefon ali le zaslon v primeru okvarjenega LG zaslona z zelenim robom?
    V prihodnje si ne želim ponoviti tovrstne izkušnje s slabim zaslonom in v primeru zamenjave telefona dolgotrajni namestitvi in vpisom v vse aplikacije. Lahko od servisa zahtevam, da mi ne vsilijo LG zaslona, ki ima očitno več možnosti za napako (kupil sem dva telefona v razmaku dobrega tedna, oba imata LG zaslon in zelen rob -> očitno je kar velik % takih telefonov).

    Lep pozdrav.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited februar 26

    Pozdravljen dimluk,

    v primeru zaslona z zelenim odtenkom, servis zamenja celoten telefon. V spominu imam le en primer, kjer so uporabniku zamenjali le zaslon, pa še to je bilo zaradi napačnega razumevanja. Ko nam je uporabnik to povedal, smo servisu naročili, da mu morajo dati nov telefon, ki ga je potem takoj tudi dobil.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    1
  • dimlukdimluk

    Andrej, hvala za hitro pojasnilo. Očitno v klicnem centru Emonagrama ne vedo ravno, kaj morajo povedati prizadetim strankam. Meni so namreč danes zatrjevali, da se menja zaslon in ne telefona. Ko se jim povedal, da pričakujem menjavo telefona, so mi rekli, da nimajo podatka, da naj bi bila takšna praksa. Kot že tako nad Huaweiom razočaran uporabnik si ne želim še dodatnih komplikacij s strani servisa, temveč hitro menjavo za telefon z BOE zaslonom. Kakorkoli, v ponedeljek nesem telefon ali pa morda kar oba v zamenjavo.
    Lep pozdrav.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited februar 26
    Če imate dva telefona z zelenim robom, zamenjajte oba. Mi pa prosim v ZS pošljite še serijski številki obeh, ko ju boste oddali na servis, da poskušamo prek naše tehnične službe pohitriti postopek menjave.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • ŠtajercŠtajerc
    Sem oddal telefon prejšnji petek na servis, včeraj dobil po pošti novega z boe ekranom. Nekje sem zasledil, da bi naj bil ta manj kontrasten od lg. Jaz odkrito povedano ne vidim razlike.
    0
  • gorazd64gorazd64

    Pozdravljeni.
    Ko sem že mislil le kaj je narobe s telefonom vidim, da je težav kar nekaj s temi zasloni. Moram reči, da sem izredno razočaran in dolgo sem potreboval, da sem po 10 letih prestopil iz Iphona s katerim nikoli nisem imel težav (6, 7, 7s) na Android. Izbral sem Mate 20 pro in po treh mesecih je ta zaslon katastrofa. Ko se telefon segreje (ne vem če ste to opazili) pa zaslon popolnoma ponori, kot da bi bil v stiku..... ko se ohladi je potem ponovno vse ok in dokler je telefon mrzel je zaslon povsem ok. Da po treh mesecih to doživim si niti najmanj nisem mislil. Telefon je kupljen pri A1. Torej če ga odnesem tja čakam potem kako dolgo na menjavo? Ker brez telefona tudi ne morem bit in je že to nerodno.
    Pri tej ceni, takšni promociji si Huawei takšne napake ne bi smel privoščiti.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited februar 26
    Pozdravljeni,

    v opisanem primeru lahko telefon odnesete bodisi na prodajno mesto, bodisi neposredno na pooblaščeni servis Emonagram v Ljubljani. V kolikor ga odnesete na servis, s tem nekoliko skrajšate celoten postopek diagnostike in popravila/menjave. Če ga odnesete k operaterju, ga morajo namreč potem oni poslati naprej na servis.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • gorazd64gorazd64

    Spoštovani,
    hvala lepa za hiter odgovor. Sem iz MB tako mi ne preostane drugega kot da ga dam na A1.
    Sem pa res odvisen od telefona ker je namreč služben in me bo zdaj reševal prastari y5 za ta čas.
    Kaj pa če ga sam pošljem? Kak poseben naslov?
    LP, Gorazd

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited februar 26

    Lahko ga seveda pošljete tudi sami, v tem primeru najdete kontaktne podatke tule: https://huaweiforum.si/service.

    Vse primere povezane z zelenim zaslonom se sicer obravnava prioritetno, tako da, ko servis enkrat potrdi obstoj te napake, ne bi smeli ostati dolgo brez telefona.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • gorazd64gorazd64

    Super najlepša hvala.

    1
  • Jakelj83Jakelj83

    @Kugy je dejal:
    Andrej, da spet malo zagnjavim, če lahko :smiley:
    Ena stvar me zanima. Če že kupim telefon mate 20pro in ga pred prodajalcem stestiram če ima zelene robove, zakaj za vraga ga ne morem takoj zamenjat za drug telefon in vsakega tako sprovat?? V trgovoni če kupiš karkoli in opaziš da je poškodovano "blago" ti brez problemov zamenjajo z ustreznim, pri telefonih tega ne moreš naredit. Zakaj ne??????
    Spet bom postavil vprašanje, zakaj se moramo mi uporabniki zajebavat s servisi, če bi v mojem primeru to naredila trgovina, naj oni pošljejo telelfone na servis pri katerih bi se ugotovila napaka kot sem jo navedel in ko pride izpraven telefon nazaj v trgovino ga takrat vzamem.
    Saj vem da težim, ampak jbg ni mi logično zakaj se ne da na licu mesta preverit aparat in ga zamenjat z drugim, saj vsi vemo da je problem v proizvajalcu in ne v kupcu????
    To se vleče ža par mesecov in ni mi jasno kako da ni nove pošiljke katera dela BP??
    Andrej pa brez diplomacije prosim :wink:

    lp. Damjan

    Kolikor jaz poznam zakon, prodajalci niso dolžni da to naredijo, ampak je to njihova dobra volja. Z drugimi besedami, to je vprašanje za prodajno mesto, kjer ga želiš kupiti in ne za Andreja :).
    Se pa strinjam s tabo, da bi to morala biti praksa. Če telefon ne dela, bi ti moral prodajalec dati drug/nov telefon.
    Glavni problem je, da mora vsako napako/okvaro servis potrditi, da se lahko zamenja z novim telefonom.

    1
  • gorazd64gorazd64
    edited februar 26

    Največji problem je ta, da si Huawei na takšnem telefonu za toliko denarja tega enostavno ne bi smel privoščit. Ok, da kupiš mate10 lite in ti po par tednih napihne baterijo tako da ti telefon gor odpre rečem ok se zgodi, samo to, kar sem tukaj danes prebral glede zaslonov pa je nedopustno.
    Jaz jutri pošiljam telefon na servis sam pa da vidim kako dolgo bo trajalo. Če predolgo ga dobi potem žena jaz pa nazaj na japko.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited februar 26

    Gorazd, prosil bi vas da mi pošljete še serijsko številko in barvo vašega telefona prek zasebnega sporočila, da potem takoj še z naše strani stopimo v stik s servisom in skušamo še dodatno pospešiti postopek.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    1
  • gorazd64gorazd64

    Sem poslal Andrej in vse pohvale za to vašo podporo.

    2
  • AndrejVANAndrejVAN
    Andrej pozdravljen, na prvi strani te teme sem porocal o moji minimalni tezavi z zelenim robom. Do danes je stvar napredovala do te mere da v temi zaslon ni vec gledljiv zal. Sem pravkrar klical na servis kjer so mi rekli da ni praksa menjati telefon, da se lahko menja zgolj zaslon in nalozi na novo software. Lahko pomagas prosim, ce ti sporocim serijsko stevilko po oddaji na servis? Zelel bi zamenjavo za nov telefon z BOE zaslonon.

    Hvala
    Lp Andrej
    0