Za izboljšanje naše spletne strani in Vaših izkušenj uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni strani, sprejemate naš pravilnik o piškotkih. Izvedite več.

Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

Zelen glow ob robovih zaslona

2

Komentarji

  • DomenDomen
    edited november 20
    @Jakelj83 si ga nesel na Emonagram? Kako dolgo si cakal novega? Imas tudi na novem LGjev zaslon?
    0
  • RandomOsebaRandomOseba
    > @Jakelj83 je dejal:
    > Jaz sem imel isti problem, toda meni so zamenjali telefon. Malo sem moral počakati, ampak sem ga dobil drugega iz servisa, s katerim je vse OK. Sem se že ustrašil, da sem plačal 1000 evrov in dobil slab telefon :)

    Bi lahko preveril serijsko stevilko na svojem telefonu. Zanima me samo crka (Crka A ali B) ter dvomestna stevilka za njima (primer: xxxxx18A25xxxxx ) Saj stevilka 18 oznacuje leto izdelave, crka mesec (A=oktober, B=november, C=december,...), stevilka po crki pa dan izdelave.
    0
  • Jakelj83Jakelj83

    @Domen je dejal:
    @Jakelj83 si ga nesel na Emonagram? Kako dolgo si cakal novega? Imas tudi na novem LGjev zaslon?

    Tako je, telefon sem nesel na Emonagram. Čakal sem okoli 7 dni. Imam pa BOE ekran sedaj. Sem pa slišal, da naj bi bila nova serija LG zaslonov sedaj OK. Verjetno je bila sam prva problematična in so sedaj tudi to rešili :)

    1
  • DomenDomen
    Hvala za odgovor, jaz ga danes nesem na servis pa bomo vidl kako in kaj :)
    0
  • Jakelj83Jakelj83

    @Domen je dejal:
    Hvala za odgovor, jaz ga danes nesem na servis pa bomo vidl kako in kaj :)

    :smiley: :wink:

    0
  • smotkosmotko
    > @Jakelj83 je dejal:
    > Jaz sem imel isti problem, toda meni so zamenjali telefon. Malo sem moral počakati, ampak sem ga dobil drugega iz servisa, s katerim je vse OK. Sem se že ustrašil, da sem plačal 1000 evrov in dobil slab telefon :)

    Koliko si pa moral čakati? Kateri zaslon imaš zdaj? LG ali BOE?
    0
  • Jakelj83Jakelj83

    @smotko je dejal:
    > @Jakelj83 je dejal:
    > Jaz sem imel isti problem, toda meni so zamenjali telefon. Malo sem moral počakati, ampak sem ga dobil drugega iz servisa, s katerim je vse OK. Sem se že ustrašil, da sem plačal 1000 evrov in dobil slab telefon :)

    Koliko si pa moral čakati? Kateri zaslon imaš zdaj? LG ali BOE?

    Čakal sem okoli 7 dni. Imam pa BOE ekran sedaj. Sem pa slišal, da naj bi bila nova serija LG zaslonov sedaj OK. Verjetno je bila sam prva problematična in so sedaj tudi to rešili :smile:

    0
  • smotkosmotko
    > @Jakelj83 je dejal:
    > @smotko je dejal:
    > > @Jakelj83 je dejal:
    > > Jaz sem imel isti problem, toda meni so zamenjali telefon. Malo sem moral počakati, ampak sem ga dobil drugega iz servisa, s katerim je vse OK. Sem se že ustrašil, da sem plačal 1000 evrov in dobil slab telefon :)
    >
    > Koliko si pa moral čakati? Kateri zaslon imaš zdaj? LG ali BOE?
    >
    >
    >
    >
    >
    > Čakal sem okoli 7 dni. Imam pa BOE ekran sedaj. Sem pa slišal, da naj bi bila nova serija LG zaslonov sedaj OK. Verjetno je bila sam prva problematična in so sedaj tudi to rešili :smile:
    sori ker nism vidu prej, kr si že napisu odgovor, 7 dni je mal velik, glede na tk da je to tovarniška napaka. Ali kaj komplicirajo na emonogramu?
    0
  • Jakelj83Jakelj83

    @RandomOseba je dejal:
    > @Jakelj83 je dejal:
    > Jaz sem imel isti problem, toda meni so zamenjali telefon. Malo sem moral počakati, ampak sem ga dobil drugega iz servisa, s katerim je vse OK. Sem se že ustrašil, da sem plačal 1000 evrov in dobil slab telefon :)

    Bi lahko preveril serijsko stevilko na svojem telefonu. Zanima me samo crka (Crka A ali B) ter dvomestna stevilka za njima (primer: xxxxx18A25xxxxx ) Saj stevilka 18 oznacuje leto izdelave, crka mesec (A=oktober, B=november, C=december,...), stevilka po crki pa dan izdelave.

    Serijska številka je osebni podatek in ga ne bi delil javno. Lahko ti povem druge informacije o omejem telefonu, če te zanimajo, res pa ne bi delil podatkov kot sta serijska in IMEI številka. :)

    0
  • Jakelj83Jakelj83

    @smotko je dejal:
    > @Jakelj83 je dejal:
    > @smotko je dejal:
    > > @Jakelj83 je dejal:
    > > Jaz sem imel isti problem, toda meni so zamenjali telefon. Malo sem moral počakati, ampak sem ga dobil drugega iz servisa, s katerim je vse OK. Sem se že ustrašil, da sem plačal 1000 evrov in dobil slab telefon :)
    >
    > Koliko si pa moral čakati? Kateri zaslon imaš zdaj? LG ali BOE?
    >
    >
    >
    >
    >
    > Čakal sem okoli 7 dni. Imam pa BOE ekran sedaj. Sem pa slišal, da naj bi bila nova serija LG zaslonov sedaj OK. Verjetno je bila sam prva problematična in so sedaj tudi to rešili :smile:
    sori ker nism vidu prej, kr si že napisu odgovor, 7 dni je mal velik, glede na tk da je to tovarniška napaka. Ali kaj komplicirajo na emonogramu?

    Res je, 7 dni ni malo. Predpostavljam, da so čakali na nadomestne telefone ... Sam nisem imel z njimi nobenih problemov. Samo malo dlje sem moral čakati, ampak na koncu so ga zamenjali, ne da bi jih dodatno klical in se kaj pritoževal.

    0
  • RandomOsebaRandomOseba
    edited november 20
    > @Jakelj83 je dejal:
    > @RandomOseba je dejal:
    > > @Jakelj83 je dejal:
    > > Jaz sem imel isti problem, toda meni so zamenjali telefon. Malo sem moral počakati, ampak sem ga dobil drugega iz servisa, s katerim je vse OK. Sem se že ustrašil, da sem plačal 1000 evrov in dobil slab telefon :)
    >
    > Bi lahko preveril serijsko stevilko na svojem telefonu. Zanima me samo crka (Crka A ali B) ter dvomestna stevilka za njima (primer: xxxxx18A25xxxxx ) Saj stevilka 18 oznacuje leto izdelave, crka mesec (A=oktober, B=november, C=december,...), stevilka po crki pa dan izdelave.
    >
    >
    >
    >
    >
    > Serijska številka je osebni podatek in ga ne bi delil javno. Lahko ti povem druge informacije o omejem telefonu, če te zanimajo, res pa ne bi delil podatkov kot sta serijska in IMEI številka. :)

    Bi lahko zaupal vsaj katera crka (A ali B ) sledi po stevilki 18 v serijski stevilki, saj me samo zanima ali ze imamo v sloveniji telefone brez napake (nareje meseca novembra) ali so se vedno z napako (narejeni oktobra).
    0
  • DomenDomen
    Vse pohvale Huaweiu in @Huawei Forum za reševanje reklamacije. Včeraj sem telefon oddal na servisu. Danes sem že lahko prevzel novega, tokrat z BOE zaslonom. Zaenkrat izgleda vse ok. Upam da tako ostane :)
    1
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Odlično @Domen, sem vesel, da se je vse hitro uredilo in da imaš nov telefon že v roki. :) Naj ti dolgo in dobro služi!

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • smotkosmotko
    > @Domen je dejal:
    > Vse pohvale Huaweiu in @Huawei Forum za reševanje reklamacije. Včeraj sem telefon oddal na servisu. Danes sem že lahko prevzel novega, tokrat z BOE zaslonom. Zaenkrat izgleda vse ok. Upam da tako ostane :)

    Jaz sem nesel danes telefon na emonogram, in so mi rekli da naj ga odnesem tja, kjer sem ga kupil, v tem primeru telemach, da oni posljejo na servis in odobrijo stvarno napako. Kaj sem jaz naredil narobe?
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @smotko, si na servisu rekel, da želiš uveljavljati stvarno napako?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • RandomOsebaRandomOseba
    > @Domen je dejal:
    > Vse pohvale Huaweiu in @Huawei Forum za reševanje reklamacije. Včeraj sem telefon oddal na servisu. Danes sem že lahko prevzel novega, tokrat z BOE zaslonom. Zaenkrat izgleda vse ok. Upam da tako ostane :)

    Ali se ti zdi da so barve na BOE zaslonu slabse kot na LG-jevem, saj se je nekaj ljudi na drugih forumih o tem pritozevalo.
    0
  • smotkosmotko
    > @Huawei Forum je dejal:
    > @smotko, si na servisu rekel, da želiš uveljavljati stvarno napako?
    >
    > Lep pozdrav,
    > Andrej
    > Ekipa Huawei foruma

    Sem omenil tudi da je to stvarna napaka, odgovor sem dobil da oni nimajo novih telefonov za zamenjavo.
    0
  • DomenDomen
    @RandomOseba nebi rekel, da so kaj slabše barve.
    0
  • urosj1urosj1

    Pozdravljeni...
    Evo tudi na mojem se dogaja isto z zaslonom 2 tedna uporabe in to je rezultat...
    Sem pisal na Telekom kako se zadevo reši pa da vidimo. Moti me ker daš nemalo denarja za telefon in potem taka napaka...

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    > @smotko je dejal:
    > > @Huawei Forum je dejal:
    > > @smotko, si na servisu rekel, da želiš uveljavljati stvarno napako?
    > >
    > > Lep pozdrav,
    > > Andrej
    > > Ekipa Huawei foruma
    >
    > Sem omenil tudi da je to stvarna napaka, odgovor sem dobil da oni nimajo novih telefonov za zamenjavo.

    Preverim in ti javim. Je pa res, da če želiš uveljavljati stvarno napako, moraš to storiti prek svojega prodajalca. Ko prineseš neposredno na servis, pa tam poveš, da ima tvoj telefon omenjeno napako in jim ga izročiš v pregled. Šele ko oni opravijo analizo, se določi nadaljnji postopek.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • smotkosmotko
    > @Huawei Forum je dejal:
    > > @smotko je dejal:
    > > > @Huawei Forum je dejal:
    > > > @smotko, si na servisu rekel, da želiš uveljavljati stvarno napako?
    > > >
    > > > Lep pozdrav,
    > > > Andrej
    > > > Ekipa Huawei foruma
    > >
    > > Sem omenil tudi da je to stvarna napaka, odgovor sem dobil da oni nimajo novih telefonov za zamenjavo.
    >
    > Preverim in ti javim. Je pa res, da če želiš uveljavljati stvarno napako, moraš to storiti prek svojega prodajalca. Ko prineseš neposredno na servis, pa tam poveš, da ima tvoj telefon omenjeno napako in jim ga izročiš v pregled. Šele ko oni opravijo analizo, se določi nadaljnji postopek.
    >
    > Lep pozdrav,
    > Andrej
    > Ekipa Huawei foruma

    Kako bi lahko pohitriu postopek, kot pri domnu?
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @smotko, v ZS mi prosim napiši IMEI svojega telefona in preverimo s servisom ter poskušamo pohitriti postopek.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    @urosj1 je dejal:
    Pozdravljeni...
    Evo tudi na mojem se dogaja isto z zaslonom 2 tedna uporabe in to je rezultat...
    Sem pisal na Telekom kako se zadevo reši pa da vidimo. Moti me ker daš nemalo denarja za telefon in potem taka napaka...

    @urosj1, telefon lahko odneseš k prodajalcu, kjer si ga kupil ali neposredno na servis. Ko ga dobijo na servisu, najprej naredijo analizo, da ugotovijo obstoj omenjene napake, nato pa speljejo postopek v skladu z garancijo. Ko jim boš odnesel telefon, ne pozabi zraven dati tudi škatle in vseh potrebnih papirjev (račun, garancijski list).

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • urosj1urosj1

    Imam eno zanimivo informacijo... danes klical kolega v telekomov center da preveri zadevo,... Baje se niso imeli reklamacije v t centru... je pa govoril z nekom na servisu in so mu rekli da se ni bilo primera????? Halo...cel svet nemalo govori o tem od tu pa taka informacija....

    Mene čedalje bolj moti.... je pa to moj prvi huawei in če bo slaba izkušnja z njimi tudi zadnji... drugače je telefon bomba....
    v vseh pogledih... sem se odločal med iPhonom in tem pa sem rekel ajde da probajo huawei. Sem bil do zdaj na Galaxyih s...

    Moti me to da bom spet brez telefon in spet vse novo novo urejat....ajhhh....

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Če prav razumem, si telefon potem oddal na servis?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • DomenDomen
    Tudi mene je blo "strah" ce bodo napako priznali ali bom poslusal izgovore. Ampak je bilo vse tako kot mora bit. Telefon je bil na servisu manj kot 24ur, ko so me ze klicali, da me caka nova naprava. Mislim da hitreje res ne gre :)
    Kar se pa tice nastavljanja vsega na novo pa mislim, da danes z vsemi backup opcijami ki obstajajo sploh ni problem.
    2
  • AmadejAmadej
    Ojoj.. 3 tedne gledal po netu, za nov telefon, odločili da kupim mate 20 pro.. potem pa zjutraj dan pred nakupom, vidim ta gluegate fail. Hvala bogu me je trma vzdrzala da se pocakam z nakupom. Se vedno bi ga zelo rad kupil, vendar ne bi rad tvegal.. ima kdo kak pameten nasvet?
    0
  • urosj1urosj1

    Ne telefon se nisem oddal ker nevem kdaj bom imel čas da bom brez... z servisa se dobil da trenutno 5 do 10 dni... nevem kaj bodo recimo 7 dni čakali da ga prižgejo in vidijo....? Pa se to me zanima... potem mi oni dostavijo nov aparat ali ga vzamem v t centru? Sicer pa itak oni pošiljajo aparate koliko vem..
    Lp
    Uros

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Odvisno za kakšno obliko dostave se boš dogovoril na prevzemnem mestu. Sicer pa mi v ZS pošlji številko IMEI, ko ga boš oddal in bomo poskušali pohitriti postopek.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • urosj1urosj1

    Vredu... ko se odločim samo da se dobim ene informacije pa ti javim če boš tako dober.
    Lp

    1
Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.