Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

Rumena lisa na zaslonu

Kaji2018Kaji2018
Huawei P20 lite

Pozdravljeni,

imam 5 mesecev star Huawei P20 Lite. S telefonom sem zelo zadovoljna, danes pa se je pojavila rumena lisa na desni strani zaslona (ob tipkah za glasnost). Telefon ni bil poškodovan, zato me zanima kaj bi to lahko bilo.

Označeno:
1

Komentarji

  • Huawei ForumHuawei Forum

    Živjo @Kaji2018,

    se ti je morda telefon v zadnjem času kaj pregrel? Vročina zna namreč škodovati zaslonu in posledično povzročiti prikaz popačene slike. Sam bi ti svetoval, da telefon odneseš na servis, saj gre zelo verjetno za težavo mehanske narave.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    1
  • mjaojaomjaojao
    Pozdravljeni.
    Tudi meni se je pojavila rumena lisa desno zgoraj na ekranu telefon ni bil nikoli poškodovan in je od novega v etuiju. V čem je problem?!
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Živjo @mjaojao,

    povsem mogoče je, da gre za napako na zaslonu. Bodisi zaradi pregretja ali česa drugega. Najbolje bo, da telefon odneseš na servis. Tule so njihovi kontaktni podatki: https://huaweiforum.si/service.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    1
  • oTTooTTo

    Zdravo!

    Da ne odpiram nove teme. V firmi imamo P20 Lite - kupljen 21.05.2018.

    • Prva rumena lisa konec julija 2018. Ok, se zgodi. Telefon korektno popravljen.
    • Druga rumena lisa 29. 10. 2018. Zahtevek za nov telefon zavrnjen in ekran spet zamenjan.
    • Tretja rumena lisa 21.2.2019.

    Moje vprašanje, kolikokrat se mora pojaviti rumena lisa, da se zamenja telefon?
    In kdo krije stroške transporta in čas prestavljanja podatkov na rezervni in potem nazaj na popravljeni telefon?

    lp,oTTo

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Pozdravljen,

    žal nam je, da se vam konstantno pojavlja napaka na zaslonu. Prosili bi vas, da telefon ponovno posredujete servisu in nam takrat pošljete serijsko številko telefona, da lahko še mi preverimo pri njih. Če se želite izogniti stroškom pošiljanja, je najboljša rešitev, da telefon odnesete na prodajno mesto, kjer ste ga kupili, da ga potem oni pošljejo naprej na servis. Za varnostno kopijo podatkov pa morate poskrbeti v lastni režiji. Najbolj enostavno je to prek računalniškega programa HiSuite, s katerim varnostno kopijo naredite hitro in zanesljivo.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • oTTooTTo

    Zdravo!

    Če nesemo v prodajalno se čas servisa podaljša za caa. 2 dni. Glede var. kopije nam je jasno, da smo sami odgovorni, a če to delaš že tretjič v dobra pol leta in ti prenos iz in na rezervni telefon Lenovo P70 vzame vsakič po 4 ure časa, potem veste, da je slaba volja očitna. Da o slabi volji uporabnice, kateri se to dogaja ne govorim. Predvsem je navdušena nad "nadomestnim" telefonom.
    Pošljem serijsko na PM.

    lp,oTTo

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Seveda, slaba volja je povsem razumljiva in nam je iskreno žal za slabo izkušnjo. Vsekakor se bomo potrudili uspešno priti zadevi do dna.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.