Za izboljšanje naše spletne strani in Vaših izkušenj uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni strani, sprejemate naš pravilnik o piškotkih. Izvedite več.

Politika piškotkov

Spletna stran uporablja spletne piškotke, s katerimi zagotavlja boljšo uporabniško izkušnjo, omogoča interakcijo z družbenimi omrežji in za analizo prometa. Z nadaljno uporabo spletne strani se strinjate s politiko piškotkov. Več o politiki piškotkov si preberite tukaj
Potrdi

Kako rešiti svoj telefon s pomočjo načina eRecovery?

Huawei ForumHuawei Forum
edited september 29 Vprašanja in odgovori

Zagotovo se med vami najde kdo, ki je na svoj telefon že namestil katero od modificiranih različic Androida oziroma t. i. custom ROM. In zagotovo se komu ta namestitev ni izšla popolnoma po načrtih in je zablokiral svoj telefon. K sreči nekateri Huaweijevi telefoni omogočajo t. i. način eRecovery, s katerim lahko rešite svoj telefon in ga povrnete v prvotno stanje. Vsi, ki ste se prepoznali v teh vrsticah in si grizete nohte, ker vam morda vzpostavitev prvotnega stanja ni uspela že v prvem poskusu, imate verjetno kar nekaj vprašanj glede eRecoveryja. Brez skrbi, tu smo zato, da vam pomagamo in nanje odgovorimo. Ampak najprej brez panike. Življenje ni vedno lahko in kar vas ne ubije, vas naredi močnejše. :) Spodaj smo zbrali nekaj najpogostejših vprašanj in seveda tudi odgovorov o uporabi eRecoveryja in upamo, da vam bodo ti koristili pri reševanju vašega telefona.

1. Kako zagnati način eRecovery?

Obstajajo trije načini, da vstopite v sistem eRecoveryja:
1. Metoda: Sistemska programska oprema zazna napako pri zagonu in vaša naprava samodejno zažene eRecovery;
2. Metoda: Sistemska programska oprema samodejno zazna napako (na primer, da ste na svoji napravi “flashali” ROM oziroma strojno programsko opremo - firmware - in namestili drugo različico Androida), vendar se vaša naprava kljub temu lahko zažene, pri čemer izpiše obvestilo na uporabniški vmesnik. Na tej točki pritisnite in držite gumb za povišanje glasnosti dlje kot 3 sekunde in prišli boste v način eRecoveryja.

  1. Metoda: Način eRecovery lahko zaženete tudi sami, in sicer tako, da pritisnete in držite gumb za povišanje glasnosti dlje kot 5 sekund, medtem ko je telefon priklopljen na polnilec.

2. V katerih scenarijih mi eRecovery pomaga?

Načeloma lahko uporabite način eRecovery za reševanje sledečih težav, ki jih povzročijo napake programske opreme:

  • Vaša pametna naprava se ne vklopi.
  • Po neuspešnem “flashanju” ROM-a morate sistemsko programsko opremo povrniti v prvotno (originalno) stanje
  • Po uspešnem “flashanju” ROM-a želite modificiran operacijski sistem zamenjati s Huaweijevim.

3. Na katerih napravah lahko dostopam do eRecoveryja?

Za zdaj lahko do načina eRecovery dostopate na telefonih Huawei P20, Huawei P20 Pro, Huawei P20 lite in Porsche Design Huawei Mate RS.

4. Zakaj je na voljo le pri nekaterih modelih?

eRecovery je trenutno v poizkusni fazi, takoj ko bo uradno lansiran na trg, pa bo dostopen na večjem številu telefonov.

5. Če v eRecovery zaidem pomotoma, kako ga lahko zapustim?

V meniju kliknite možnost “Reboot” ali “Shotdown” in eRecovery boste zapustili brez posledic.

6. Ali slike, datoteke in ostale informacije na napravi ostanejo nedotaknjene, potem ko uporabim eRecovery?

Slike, datoteke in ostale informacije, ki jih hranite na napravi, lahko obdržite tudi po procesu eRecoveryja, če izpolnjujejo sledeče pogoje:
(A) Particija s podatki je nastavljena oziroma naložena kot “read-only” (samo za branje, brez vpisovanja podatkov). Če nalaganje particije spodleti in je potrebno brisanje podatkov, se vam bo o tem na zaslonu izpisalo obvestilo.
(B) Vaša naprava je zaklenjena.
(C) Vaša naprava ima dovolj prostora na notranjem oziroma zunanjem pomnilniku. Če prostora ni dovolj, vam bo vaša naprava sporoila, da morate na notranjem pomnilniku pridobiti več prostora, ali vstaviti zunanjo pomnilniško kartico (na primer microSD - pred tem se obvezno prepričajte, da je ta podprta).

7. Kaj naj naredim, če imam premalo prostora?

Primer 1: Vaša naprava prikazuje sporočilo, da v notranjem pomnilniku ni dovolj prostora za obnovitev sistema.

To težavo lahko rešite na dva načina:
1. Vstavite zunanjo pomnilniško kartico, ki ima dovolj prostora za obnovitev sistema.
2. Izberite možnosti “Clear inner sdcard” -> Clear all -> Next step. Vaša naprava bo samodejno izbrisala datoteke in s tem sprostila dovolj prostora za obnovitev sistema. Vendar previdno, ta proces bo formatiral notranji pomnilnik, zato ni priporočljiv, če na telefonu hranite pomembne podatke, za katere še niste naredili varnostne kopije. Če imate možnost, zato raje izberite prvi način.

Primer 2: Na svoji napravi uporabljate zunanjo pomnilniško kartico in na zaslonu dobite obvestilo, da ta nima dovolj prostora.

To težavo lahko rešite na enega od sledečih dveh načinov:
1. Uporabite zunanjo pomnilniško kartico, ki ima dovolj prostora za obnovitev sistema.
2. Izberite možnosti “Clear inner sdcard” -> Clear all -> Next step. Podobno kot zgoraj, bo telefon pri tej izbiri formatiral pomnilniško kartico, zato se je ne poslužujte, če niste naredili varnostne kopije podatkov, ki jih hranite na pomnilniški kartici.

8. Kaj naj naredim, če se naprava ne poveže na omrežje Wi-Fi?

Primer 1: Pri vklopu se Wi-Fi ne odzove.
Pojdite nazaj na začetni zaslon in ponovno zaženite svojo napravo. Če se na Wi-Fi še vedno ne morete povezati, ima vaš telefon morda pokvarjev Wi-Fi sprejemnik. Kontaktirajte pooblaščeni servis in se dogovorite za popravilo naprave.

Primer 2: Telefon ne zazna omrežja Wi-Fi.
Najprej preverite, če je vaš usmerjevalnik oziroma modem vklopljen oziroma če je morda prišlo do njegove okvare (na primer zaradi kratkega stika). Prav tako pa preverite, ali imate na omrežju nastavljeno šifrirano povezavo. Če je tako, jo začasno izklopite in nastavite odprto omrežje, saj za zdaj eRecovery ne deluje na močno zaščitenih omrežjih, ki preverjajo pristnost naprave (kompatibilen je le z WPA-PSK, WPA2-PSK in WEP šifriranjem ter odprtimi omrežji). Če ne želite izklapljati zaščite svojega omrežja, pa lahko poiščete katero drugo odprto omrežje.

9. Kaj naj naredim, če se baterija pri procesu obnovitve sistema skoraj povsem izprazni?

Pri priči napolnite svojo napravo na vsaj 15 %. Ko bo baterija dosegla ta nivo, bo vaša naprava samodejno nadaljevala s procesom obnovitve. Še nasvet: med procesom obnovitve sistema imejte napravo ves čas priklopljeno na polnilec.

10. Kaj naj naredim, če je hitrost prenosa podatkov zelo nizka?

Morebite razlog se skriva v nizki hitrosti vaše internetne povezave. Poslužite se lahko ene od sledečih možnosti, pri katerih ponoven začetek prenosa ni potreben:
1. Preklopite na drugo omrežje Wi-Fi.
2. Ponovno vzpostavite Wi-Fi omrežje (izklopite in vklopite hotspot).
3. Zleknite se v naslonjač in enostavno počakajte, da se obnovitev sistema zaključi.

11. Kaj naj naredim, če pri prenosu pride do napake? Ali moram celoten proces ponovno začeti?

Preverite, ali vaše omrežje Wi-Fi deluje. Nanj se povežite še s katero drugo napravo (na primer z računalnikom, tablico ipd.) in na njej odprite kakšna spletno stran. Če omrežje deluje, se z izbiro možnosti “Change” ponovno povežite na omrežje in ponovno zaženite prenos paketa. Če prenos ponovno ne uspe, izberite “Cancel” in potem “Download latest version and recovery”, da sprožite ponovni prenos.

Sistem podpira nadaljevanje prenosa podatkov, kar vam omogoča, da s prenosom nadaljujete na točki, kjer se je ta ustavil.

12. Kaj naj naredim, če verifikacija ne deluje?

Razlog je morda napaka na omrežju, ali pa kaj drugega. Ponovno poskusite zagnati prenos. Če verifikacija še vedno ne deluje, kontaktirajte pooblaščeni servis in se dogovorite za popravilo.

Andrej
Ekipa Huawei foruma

Lep pozdrav,
Andrej
Ekipa Huawei foruma

0
Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.