Za izboljšanje naše spletne strani in Vaših izkušenj uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni strani, sprejemate naš pravilnik o piškotkih. Izvedite več.

Težave z aplikacijami "Poslovni komunikator Telekoma Slovenije" (PK) in "E-pošta"

Opis težave z E-pošto:
Ko hočeš sinhronizirati pošto, prenese le nekaj sporočil, kljub temu da jih je precej več. To pomeni, da moraš večkrat zagnati sinhronizacijo, kar je nesprejemljivo.
Opis težave s PK:
Po nalaganju aplikacije nekaj časa celo deluje, v nekem trenutku pa aplikacija tako "zašteka", da ni možna več prijava v SIP račun. Rešitev je edino, da se aplikacija odstrani in ponovno naloži. Potem spet deluje nekaj časa, ko se zgodba ponovi. Ta aplikacija deluje na Huawei P9 brez težav.
Zelo sem nezadovoljen s tem aparatom.
A ima še kdo podobne težave?

Lep pozdrav Dušan

0

Komentarji

  • dkrmavnadkrmavna

    Pozabil sem napisati, da obe aplikaciji na Huawei P9 delujeta brez problema.
    Me pa dejansko zanima predvsem, kaj Huawei pravi na to.

    Lep pozdrav Dušan

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited avgust 9

    Živjo Dušan, dobrodošel na forumu.

    Na prvo žogo bi ocenil, da ti morda nagajajo optimizacijske nastavitve za baterijo, ki so privzeto vklopljene in nekaterim aplikacijam (navadno tistim, ki jih ne koristiš večkrat na dnevni ravni) nekoliko omejijo delovanje v ozadju (potisna sporočila ipd.), ali pa morda nastavitve znotraj omenjenih aplikacij.

    Poglejva najprej nastavitve v aplikaciji E-pošta. Za začetek pojdi v nastavitve aplikacije oziroma svojega e-poštnega računa, ki si ga v aplikaciji dodal: ko odpreš aplikacijo, klikni "Več" (tri pikice) desno spodaj in nato "Nastavitve", v meniju ki se ti odpre, pa nato klikni še na svoj račun. Odprl se ti bo meni s številnimi nastavitvami, kjer lahko med drugim nastaviš tudi urnik sinhronizacije (na 15, 30 ali 60 minut), število sporočil, ki ti jih naloži ob vsaki sinhronizaciji (25, 50, 75, 100, 200, vse) in obvestila za nova e-poštna sporočila. Tu ti svetujem, da nastaviš tako kot sam želiš. Če želiš, da se ti e-pošta sinhronizira pogosteje in naloži več sporočil, potem pri urniku sinhronizacije nastavi 15 minut, število naloženih sporočil ob vsaki sinhronizaciji pa na 200 ali kar vse.

    Zdaj pa k splošnim nastavitvam, ki jih lahko apliciraš na obe "težavni" aplikaciji (Poslovni komunikator TS in E-pošta). Za začetek za obe aplikaciji izvzemi iz optimizacijskih procesov za varčevanje energije baterije.

    Najprej nastavi prezrtje optimizacij za obe aplikaciji:
    1. Pojdi v nastavitve telefona in izberi "Aplikacije in obvestila".
    2. Odpri zavihek "Aplikacije".
    3. Klikni "Nastavitve" (ikona zobnika na dnu zaslona).
    4. Odpri zavihek "Posebni dostop".
    5. Izberi možnost "Prezrtje optimizacij".
    6. Izberi prikaz vseh aplikacij (klik na puščico desno zgoraj)
    7. Poišči in klikni želeno aplikacijo (E-pošta in Poslovni komunikator TS) ter izberi možnost "Dovoli".

    Nato pa nastavi še ročno upravljanje za Poslovni komunikator TS in mu dodeli dovoljenja za delovanje v ozadju (E-pošta ima to že privzeto nastavljeno in teh nastavitev ne moreš spreminjati): Nastavitve telefona -> Baterija -> Zagon aplikacije -> izklop samodejnega upravljanja pri aplikaciji Poslovni komunikator TS -> vklop možnosti "Samodejni zagon", "Sekundarni zagon", "Izvajanje v ozadju".

    Naslednji korak pa je čiščenja predpomnilnika. Tako od posamezne aplikacije, kot tudi sistemskega.

    Čiščenje predpomnilnika aplikacije Poslovni komunikator TS: Nastavitve telefona -> Aplikacije in obvestila -> Aplikacije -> puščica desno zgoraj in možnost Prikaz vseh aplikacij -> na seznamu poiščeš in klikneš Poslovni komunikator TS -> Pomnilnik -> Počisti predpomnilnik.

    Čiščenje predpomnilnika aplikacije E-pošta: Nastavitve telefona -> Aplikacije in obvestila -> Aplikacije -> puščica desno zgoraj in možnost Prikaz vseh aplikacij -> na seznamu poiščeš in klikneš E-pošto -> Pomnilnik -> Počisti predpomnilnik.

    Čiščenje sistemskega predpomnilnika:
    1. Izklopi telefon.
    2. Hkrati pritisni in nekaj sekund drži gumb za vklop in gumb za povišanje glasnosti.
    3. Ko se pojavi Huaweijev logotip, gumba še naprej drži pritisnjena dokler logotip ne izgine.
    4. Ko se na zaslonu pojavi napis EMUI, boš vedel, da si prišel v obnovitveni meni.
    5. Po njem se premikaš z gumbom za uravnavanje glasnosti. Pomakni se na možnost "Wipe cache partititon" in pritisni gumb za vklop, s katerim potrdiš izbiro. Predpomnilnik se bo izbrisal.

    Prav tako je zelo pomembno, da imaš aplikacije in operacijski sistem posodobljen na najnovejšo različico, saj te posodobitve odpravljajo morebitne napake. Posodobitve za operacijski sistem preveriš prek aplikacije HiCare ali prek nastavitev telefona (Sistem -> Posodobitev sistema), posodobitve aplikacij pa znotraj trgovine Play.

    Pri aplikacijah drugih razvijalcev gre velikokrat tudi za neoptimiziranost in nepopolno kompatibilnost z novimi različicami operacijskega sistema. Morda je prav to težava pri aplikaciji Poslovni komunikator TS in ni optimizirana za delovanje na Androidu 8 oziroma EMUI-ju 8 (Huaweijev uporabniški vmesnik). Za to informacijo se boš moral obrniti na razvijalca aplikacije, torej v tem primeru Telekom Slovenije.

    Sicer pa lahko v skrajni sili poizkusiš še s ponastavitvijo telefona na tovarniške nastavitve (ampak pred tem OBVEZNO naredi varnostno kopijo podatkov).

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • dkrmavnadkrmavna

    Hvala Andrej za konkreten odgovor.
    Bom preveril oz. nastavil v nastavitvah predlagane vrednosti in sporočim zapažanja.

    Lep pozdrav Dušan

    1
  • dkrmavnadkrmavna

    Naj se omejim zaenkrat samo na aplikacijo E-pošta, ki je bila na tem telefonu v sklopu že nameščenih aplikacij.
    Preveril sem vse nastavitve za E-pošto in so bile popolnoma identične, kot jih predlagate v vašem komentarju.
    Naj povem, da imam nameščena dva Exchange poštna računa (tu ni možna nastavitev za število prejetih sporočil!), na katerih je parameter "Urnik sinhronizacije" nastavljen na vrednost "Nikoli". Se pravi, pošto sinhroniziram ročno.
    Račun 1:
    Na poštnem strežniku je čakalo 11 sporočil. Ko sem prvič zagnal ročno sinhronizacijo, se mi je preneslo 10 sporočil, pri drugi ročni sinhronizaciji pa še tisto 1 sporočilo.
    Račun 2:
    Na poštnem strežniku je čakalo 22 sporočil. Ko sem prvič zagnal ročno sinhronizacijo, se mi je preneslo 8 sporočil, pri drugi ročni sinhronizaciji se je preneslo 7 sporočil in pri tretji ročni sinhronizaciji 7 sporočil.
    Prosim za odgovor.

    Lp Dušan

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited avgust 10
    Dušan, če prav razumem, želiš imeti nastavljeno ročno sinhronizacijo, moti pa te, da ti ob sinhromiziranju naloži le omejeno število sporočil in ne vseh?

    Katera dva Exchanga pa uporabljaš? Mi lahko narediš printscreen nastavitev svojih računov? Toliko da vidim parametre.

    Predpomnilnik si počistil? Programsko opremo imaš posodobljeno? Mi poveš še delovno različico (build no.) tvojega softvera?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma
    0
  • dkrmavnadkrmavna

    Odgovor na prvo vprašanje je Da.
    Odgovor na zadnje vprašanje je Da.
    Kam pa pošljem printscreene?

    Lp Dušan

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited avgust 10
    Lahko mi jih pošlješ kar na zasebno sporočilo ali na mail servis@huaweimobile.si.

    Bom tvoje vprašanje posredoval še našim tehnikom, da še oni poizkusijo ugotoviti, kaj je vzrok težave.

    Pa še povej mi prosim, katera dva Exchanga uporabljaš.


    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma
    0
  • dkrmavnadkrmavna

    Zavrača mi pošiljanje na zgornji mail naslov. A je pravi?

    Lp

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Pardon, napačnega sem dal. Pravi je servis@huaweiforum.si.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma
    0
  • dkrmavnadkrmavna

    Sem poslal.

    Lp Dušan

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    Prejeto, hvala! Bom posredoval našim tehnikom.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma
    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Živjo Dušan,

    imel bi eno prošnjo. Ali bi lahko znotraj omenjene aplikacije registriral še e-poštni predal katerega drugega ponudnik? Oziroma kateri drug odjemalec? Nato pa bi te prosil, da primerjaš nastavitve in posledično "obnjašanje" obeh poštnih predalov. Samo toliko da vidimo, kje se zatakne.

    Morda je namreč težava povezana z Exchangom. Sam sem imel npr. na nekaterih svojih prejšnjih telefonih (drugih znamk) večkrat težave z Microsoftovim Exchangom. Tebi je sicer kot praviš, na Huaweiju P9 ta deloval brez težav.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • dkrmavnadkrmavna

    Sem kreiral še poštni račun Siol in ta kot kaže deluje v redu. Ob sinhronizaciji se naloži vsa pošta, ki čaka na strežniku.
    Se pravi je očitno problem v aplikaciji "E-pošta", ko ob dodajanju računa izbereš Exchange. Ne more pa biti težava na Exchange strežniku, ker imam oba Exchange računa nastavljena na drugem telefonu (LG V30 - Android 8.0.0) ins sinhronizacijo ni nobenih težav (vedno se naloži vsa pošta, ki čaka na strežniku).
    Kaj pa pravi tehnična služba Huawei?

    Lp Dušan

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Živjo Dušan,

    tehnična služba je trenutno dala usmeritev testiranja več različnih računov, poleg tega pa so dejali, da je lahko težava v nekompatibilnosti Exchanga. Tudi če ti ta deluje na drugih telefonih, morda ni najbolje optimiziran za softver Huaweija P20 lite.

    To bi me sicer malo presenetilo, saj sem medtem na svojem P20 Pro v aplikaciji E-pošta testiral MS Exchange račun s takšnimi nastavitvami, kot jih uporabljaš ti in mi je deloval brez težav. Ob eni osvežitvi je naložil vsa neprebrana elektronska sporočila.

    Predlagam da iz aplikacije odstraniš vse račune, počistiš predpomnilnik aplikacije in sistemski predpomnilnik (tako kot opisano v eni od zgornjih objav), nato pa še enkrat registriraš svoje račune. Najprej dodaj račune Exchange, nato pa še ostale, če jih uporabljaš. Potem pa še enkrat testiraj, če ti morda deluje.

    V skrajni sili pa potem lahko poizkusiš še s ponastavitvijo telefona na tovarniške nastavitve in še enkrat vzpostaviš svoje račune. Pred tem sicer OBVEZNO naredi varnostno kopijo vseh podatkov na telefonu, saj jih ponastavitev na tovarniške nastavitve izbriše.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • dkrmavnadkrmavna

    Vse to sem že naredil, preden sem se prvič oglasil na forumu.
    Pa brez uspeha, žal.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Tudi ponastavitev telefona na tovarniške nastavitve?

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum

    Dušan, pravkar sem govoril z našimi tehniki in pravijo, da gre skoraj zagotovo za težavo s kompatibilnostjo ponudnika s Huawijevim softverom (če ponastavitev na tovarniške nastavitve ne pomaga). Si poizkusil kontaktirati njih?

    Kot že rečeno meni Exchange (račun Outlook) na P20 Pro deluje brez težav, tebi pa se, kot praviš, ostali računi prav tako sinhronizirajo tako kot se morajo. To je pokazatelj, da sama aplikacija E-pošta deluje normalno. Čeprav, kot si dejal, račun tvojega ponudnika deluje na drugih telefonih, morda vseeno ni najbolj kompatibilen z EMUI-jem. Sam bi ti svetoval, da stopiš še v kontakt s ponudnikom, ali so morda zabeležili težave tudi pri drugih uporabnikih Huaweija P20 lite, oziroma če so testirali delovanje na tem telefonu.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    0
Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.