Za izboljšanje naše spletne strani in Vaših izkušenj uporabljamo piškotke. Z nadaljevanjem brskanja po naši spletni strani, sprejemate naš pravilnik o piškotkih. Izvedite več.

Šport tracker in Strava

Živjo... Zanima me zakaj mi šport tracker ter strava samodejno prekine po nekaj minutah... Enkrat po 5ih 10ih odvisno

0

Komentarji

  • huaweimobilesihuaweimobilesi

    Dodajam, da je telefon, ki ga uporabnik uporablja P20 Pro.

    0
  • Huawei ForumHuawei Forum
    edited avgust 9

    Živjo,

    glede na to da gre za telefon Huawei P20 Pro, sem celotno debato preselil pod njegov zavihek na forumu.

    Zdaj pa k tvoji težavi. Rešitev, ki jo bo zelo verjetno rešila, se skriva v nastavitvah optimizacije baterije. Svetujem ti, da nastaviš t. i. ročno upravljanje aplikacije (Strave): Nastavitve telefona -> Baterija -> Zagon aplikacije -> izklop samodejnega upravljanja pri aplikaciji Strava -> vklop možnosti "Samodejni zagon", "Sekundarni zagon", "Izvajanje v ozadju".
    Na sliki primer za Instagram, ki ga lahko apliciraš na katerokoli aplikacijo.

    Prav tako pa ustrezno nastavi optimizacijske procese za Stravo. Postopek je sledeč:
    1. Pojdi v nastavitve telefona in izberi "Aplikacije in obvestila".
    2. Odpri zavihek Aplikacije.
    3. Klikni "Nastavitve" (ikona zobnika na dnu zaslona).
    4. Odpri zavihek "Posebni dostop".
    5. Izberi možnost "Prezrtje optimizacij".
    6. Poišči in klikni želeno aplikacijo (Stravo) ter izberi možnost "Dovoli".

    Svetujem da v meniju "Posebni dostop" preveriš tudi zavihek "Neomejen dostop do podatkov". Tam poišči Stravo in vklopi stikalo zraven nje (tako da se obarva modro). To sicer lahko botruje večji porabi podatkov, zato previdno. Morda najprej samo preizkusi, če pomaga rešiti tvojo težavo.

    V meniju "Konfiguriranje aplikacij" (nastavitve) pa še poglej, če ima tvoja aplikacija potrebne dostope (shramba, teleseni senzorji, lokacija, ...).

    Če nič od tega ne deluje lahko poizkusiš tudi s čiščenjem predpomnilnika (sistemskega in od Strave), ponovno namestitvijo aplikacije in v skrajni sili še ponastavitvijo telefona na tovarniške nastavitve (v tem primeru OBVEZNO naredi varnostno kopijo podatkov na telefonu).

    V takšnih primerih je sicer največkrat "krivda" na strani razvijalcev aplikacij, ki svoje aplikacije ne optimizirajo dovolj dobro za delovanje na različnih telefonih. Zato se je v takšnih primerih dobro obrniti tudi na njih. Za Stravo sem npr. našel nekaj na podobno temo napisanega na njihovi uradni strani za podporo uporabnikom: https://support.strava.com/hc/en-us/articles/216942547-How-to-fix-GPS-recording-issues-on-Huawei-phones. Skratka, če ti bo zadeva še kar nagajala, kontaktiraj tudi podporo Strave.

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma

    1
  • blaz99blaz99
    > @Huawei Forum je dejal:
    > Živjo,
    >
    > glede na to da gre za telefon Huawei P20 Pro, sem celotno debato preselil pod njegov zavihek na forumu.
    >
    > Zdaj pa k tvoji težavi. Rešitev, ki jo bo zelo verjetno rešila, se skriva v nastavitvah optimizacije baterije. Svetujem ti, da nastaviš t. i. ročno upravljanje aplikacije (Strave): Nastavitve telefona -> Baterija -> Zagon aplikacije -> izklop samodejnega upravljanja pri aplikaciji Strava -> vklop možnosti "Samodejni zagon", "Sekundarni zagon", "Izvajanje v ozadju".
    > Na sliki primer za Instagram, ki ga lahko apliciraš na katerokoli aplikacijo.
    >
    >
    >
    >
    > Prav tako pa ustrezno nastavi optimizacijske procese za Stravo. Postopek je sledeč:
    > 1. Pojdi v nastavitve telefona in izberi "Aplikacije in obvestila".
    > 2. Odpri zavihek Aplikacije.
    > 3. Klikni "Nastavitve" (ikona zobnika na dnu zaslona).
    > 4. Odpri zavihek "Posebni dostop".
    > 5. Izberi možnost "Prezrtje optimizacij".
    > 6. Poišči in klikni želeno aplikacijo (Stravo) ter izberi možnost "Dovoli".
    >
    >
    >
    >
    > Svetujem da v meniju "Posebni dostop" preveriš tudi zavihek "Neomejen dostop do podatkov". Tam poišči Stravo in vklopi stikalo zraven nje (tako da se obarva modro). To sicer lahko botruje večji porabi podatkov, zato previdno. Morda najprej samo preizkusi, če pomaga rešiti tvojo težavo.
    >
    > V meniju "Konfiguriranje aplikacij" (nastavitve) pa še poglej, če ima tvoja aplikacija potrebne dostope (shramba, teleseni senzorji, lokacija, ...).
    >
    > Če nič od tega ne deluje lahko poizkusiš tudi s čiščenjem predpomnilnika (sistemskega in od Strave), ponovno namestitvijo aplikacije in v skrajni sili še ponastavitvijo telefona na tovarniške nastavitve (v tem primeru OBVEZNO naredi varnostno kopijo podatkov na telefonu).
    >
    > V takšnih primerih je sicer največkrat "krivda" na strani razvijalcev aplikacij, ki svoje aplikacije ne optimizirajo dovolj dobro za delovanje na različnih telefonih. Zato se je v takšnih primerih dobro obrniti tudi na njih. Za Stravo sem npr. našel nekaj na podobno temo napisanega na njihovi uradni strani za podporo uporabnikom: https://support.strava.com/hc/en-us/articles/216942547-How-to-fix-GPS-recording-issues-on-Huawei-phones. Skratka, če ti bo zadeva še kar nagajala, kontaktiraj tudi podporo Strave.
    >
    > Lep pozdrav,
    > Andrej
    > Ekipa Huawei foruma
    0
  • blaz99blaz99
    Bom probu še to... Lepo ter pregledno napisano.. Tnx 👍
    1
  • Huawei ForumHuawei Forum
    @blaz99, držim pesti, da ti bo katera od teh rešitev pomagala!

    Lep pozdrav,
    Andrej
    Ekipa Huawei foruma
    1
Za komentiranje se prijavite ali pa se vpišite.